مدیر کل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری سیستان و بلوچستان :
دکتر پویا گفت:با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: از آنجایی که نقش زنان در جامعه حائز اهمیت است باید در كنار مردان به اين رسالت مهم جامه عمل پوشاند.
کد خبر: ۸۵۸۰۴۷۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج :  با هدف مشاركت مدبرانه زنان در فرآيندهای گوناگون توسعه فرهنگی، سياسی، اجتماعی و اقتصادی با همكاری برخی دستگاههای استانی در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.
مدیر کل دفتر امور خانواده و بانوان استان سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار کرد: در این همایش نقش خط مشی و گفتمان اعتدال در تقویت جایگاه زنان به عنوان کنشگران توسعه در قلمروهای گوناگون زندگی اجتماعی با رویکرد های نظری و تجربی و سیاستی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
دکتر پویا گفت: با توجه به اینکه در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه و سال سوم از فعالیت دولت تدبیر و امید هستیم امیدواریم در دولت اعتدال زنان به عنوان نقش آفرینان اصلی مورد توجه قرار گیرند.
وی هدف اصلی از برگزاری این همایش را چگونگی دست یافتن به عدالت در جامعه عنوان کرد.
در ادامه این همایش نیز دكتر اربابی با اشاره به نقش زنان در جامعه با توجه به جايگاهی كه دارند، گفت: ايفای نقش زنان در جامعه می تواند خط بطلانی بر باورهای غلط جامعه مبنی بر عدم نقش و فعاليت زنان در فعاليتهای اجتماعی باشد .
معاون توسعه مديريت ومنابع انسانی استانداری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: از آنجایی که نقش زنان در جامعه حائز اهمیت است باید در كنار مردان به اين رسالت مهم جامه عمل پوشاند.
ايشان در ادامه خاطر نشان كردكه سياستمداران در استان سيستان و بلوچستان علي الخصوص استاندار محترم به اين مهم توجه ويژه اي داشتند وشرايط را بگونه اي فراهم نمودند كه هم اكنون 70 نفر از بانوان در سطوح مديريتي پايه و مياني اعم از فرماندار و بخشدار ومعاون فرماندار آن هم معاون سياسي مديركل و ....به ايفاي نقش مي پردازند.
اربابی در پايان از بانوان حاضر در همايش خواست با استفاده از ظرفيتهايی كه دارند به مديريت كلان جامعه كمک کنند و جای خود را ازاين فرآيند خالی نكنند.
لازم به ذکر است كه در حاشيه اين همايش به همت اداره كل فنی و حرفه ای و اداره كل اسناد و كتابخانه های ملی نمايشگاهی از كتب مختلف و نيزطراحی وارائه لباسهای اسلامی بر پا شد.

ارسال نظرات