نمایش توانمندی های روستائیان شهرستان بهاباد در نمایشگاه روستائیان کشور

نخستین نمایشگاه توانمندی های روستائیان کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد و شهرستان بهاباد نیز با حضوری فعال، بخشی از توانمندی های روستائیان شهرستان را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۸۵۸۰۴۶۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: نخستین نمایشگاه توانمندی های روستائیان کشور در عرصه اقتصاد مقاومتی در سه بخش استان ها، دستگاه های ملی و سازمان های مردم نهاد و روستای نمادین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

شهرستان بهاباد نیز با حضوری فعال در این نمایشگاه، بخشی از توانمندی های روستائیان شهرستان را در حوزه روستایی و معرفی آثار تاریخی شهرستان، جاذبه های گردشگری و روستاهای هدف گردشگری، موزه علوم طبیعی، تولیدات زعفران، محصولات کشاورزی زراعی و باغی و صنایع دستی و محلی روستائیان را به نمایش گذاشته است.

لازم به ذکر است برخی از مسئولین کشوری و استان یزد از جمله "رضوی" معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، "مولاوردی" معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، "راعی" مدیرکل دفتر مطالعات منابع آب وزارت نیرو، "جعفری" معاون فدراسیون ورزش روستایی کشور، "كوشش تبار" معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور، "محمدی نیا" معاون کانون بازنشستگان نیروی انتظامی کشور، "مقیمی" مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و "تابش" نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از غرفه شهرستان بهاباد بازدید نمودند.

گفتنی است در این نمایشگاه ۳۱ استان با ۴۲۸ شهرستان با برپایی غرفه های متنوع و مختلف صنایع دستی، بومی و محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار