فرمانده حوزه خواهران بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر گفت: نهضت «ما زنده‌ایم»22مهرماه امسال در مدارس دخترانه شهرستان بوشهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۰۴۴۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
فاطمه بحرانی در گفت‌گو با خبرنگار بسیج در بوشهر، با اشاره به اینکه این طرح برگرفته از کتاب «من زنده‌ام» نوشته معصومه آباد است، اظهار داشت: این طرح در سایر اقشار جامعه بسیج خواهران نیز برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوعی برای معرفی این کتاب به بانوان در نظر گرفته شده است.

فرمانده حوزه خواهران بسیج دانش آموزی شهرستان بوشهر  با بیان اینکه این طرح به صورت ویژه در هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس اجرا می‌شود، عنوان کرد: برگزاری نشست‌ها و مسابقات کتابخوانی درباره کتاب «من زنده‌‌ام» از مهمترین برنامه‌های این نهضت در مدارس شهرستان است.

بحرانی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات روزنامه دیواری نیز یکی از برنامه‌های اجرایی در راستای نهضت «ما زند‌ایم» در بسیج دانش‌آموزی استان است، گفت: معرفی کتاب «من زنده‌ام» در اردوهای زیارتی سیاحتی، اردوهای طرح هجرت و تحلیل در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها از دیگر برنامه‌های این نهضت است.

وی افزود: شناخت منزلت و مقام زن مسلمان، دستیابی به حس مسئولیت‌پذیری زن مسلمان، تقویت ایثار و از خودگذشتگی در بین دانش آموزان دختر، ایجاد بستری مناسب برای تربیت دختران جوان به عنوان مدیران آینده کشور و ارتقا سطح آگاهی دانش آموزان دختر نسبت به تفکر بسیجی از جمله اهداف برگزاری این نهضت است.

بحرانی با بیان اینکه در نهضت «ما زنده‌ایم» تلاش می‌شود شخصیت والای معصومه آباد به دانش‌آموزان دختر معرفی شود، خاطرنشان کرد: معصومه آباد از جمله افرادی است که چهار سال از عمر خود را با حفظ عفت و در اسارت گذراند و شکنجه‌ها و مشکلات بسیاری را تحمل کرد.

 

 

ارسال نظرات