فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان:

شهید همدانی در دوران فتنه، رزمنده‌ای تمام عیار و سرباز ولایت بود

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سردار شهید همدانی در دوران فتنه، رزمنده‌ای تمام عیار و سرباز ولایت بود گفت: با قیام انقلابی خود، توانست صف دشمنان را از فریب‌خوردگان جدا کنند.
کد خبر: ۸۵۸۰۴۱۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

سردار محمدعلی‌ حق‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تسلت بمناسبت شهادت سردار حسین همدانی در سوریه اظهار کرد: سردار شهید نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ علیه تروریست‌های سوریه داشت.

وی با اشاره به حضور سردار همدانی در عملیات کربلای 2 در کنار گیلانی افزود: مقام معظم رهبری در این‌باره فرمودند «گیلانی‌ها عاشورای دوم آفریدند» که این سخن رهبری برای مردم گیلان و رزمندگان حاضر در این عملیات افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج حسین همدانی در دوران دفاع مقدس زحمات زیادی برای پیروزی نظام و مقابله با دشمن کشید گفت: هدایت چندین یگان، لشکر و تیپ از کارنامه این فرمانده شجاع در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان خاطره‌ای از این سردار رشید اسلام گفت: سردار همدانی در عملیات کربلای 5 در جزیره بوآرین در خط مقدم حضور داشتند، در حالیکه در محاصره 80 درصد بودند به هیچ قیمتی حاضر به عقب‌نشینی نشدند و لشکر ایشان در این عملیات که همان لشکر رزمندگان گیلانی بود به پیروزی رسید.

سردار حق‌بین با اشاره به اینکه سردار شهید همدانی در دوران فتنه، رزمنده‌ای تمام عیار و سرباز ولایت بود اضافه کرد: در این راستا در دوران خدمت خود سعی می‌کرد دیگران را بیدار و هوشیار کند نه اینکه با آنها بجنگد. همواره تلاش داشت با صبر و تحمل با مخالفان برخورد کند تا دست به اسحله نبرد و در این راستا با قیام انقلابی خود، توانست صف دشمنان را از فریب‌خوردگان جدا کنند.

وی سردار همدانی را پاسدار واقعی اسلام خواند و گفت: سردار همدانی با تشکیل دفاع وطنی در سوریه، ده‌ها هزار جوان سوری را در این قالب سازماندهی کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان در پایان ضمن تاکید بر گرامی‌داشت یاد و خاطره این سردار رشید اسلام گفت: سردار همدانی یکی از نخبگان نظامی و جزء افراد با تجربه و ارزشمند دفاع مقدس بود که قطعا به این زودی‌ کسی نمی‌تواند جای خالی او را پر کند.

ارسال نظرات