اجرای 20 پروژه طرح هجرت در منطقه سعدآباد

فرمانده بسیج سازندگی سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان از اجرای 20 پروژه طرح هجرت در منطقه سعدآباد خبر داد
کد خبر: ۸۵۸۰۳۸۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری  بسیج از دشتستان، محمد احمدزاده عصر امروز در آیین اختتامیه طرح هجرت 3 در منطقه سعدآباد اظهار داشت: طرح هجرت از طرح‌های ارزشمندی است که با همکاری بسیج و آموزش و پرورش انجام گرفته است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های مختلف توسط بسیج سازندگی و با مشارکت دانش‌آموزان در واقع گامی ارزشمند در مسیر موفقیت است و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

فرمانده بسیج سازندگی سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان از اجرای 20 پروژه طرح هجرت در منطقه سعدآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد پروژه در یکسال اخیر با همت بسیج سازندگی و آموزش و پرورش محقق شده است.

احمدزاده ضمن قدردانی از اداره آموزش و پرورش سعدآباد و دانش‌آموزانی که در این طرح شرکت داشتند گفت: طرح هجرت 3، طرحی برای تبلیغ روحیه خودباوری و شادابی است که یکی از ارزشمندترین برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، هنری، تربیتی و تبلیغی برگرفته از منویات و تدابیر راهگشای رهبری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد نیز به اهمیت اجرای طرح هجرت پرداخت و اظهار داشت: این طرح با تلاش آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و همکاری بسیج سپاه سازندگی در مدارس منطقه سعدآباد به نحو احسن به اجرا درآمد.

محمد حاجب افزود: در این طرح 20 دانش آموز شرکت داشتند که با اجرای رنگ آمیزی کلاس‌ها و حیاط مدرسه، در زیباسازی و شاداب سازی فضای آموزشی کمک شایانی انجام دادند.

وی اضافه کرد: با حضور این دانش‌آموزان، هر سال طرح ادامه خواهد داشت تا با همت والای این عزیزان بتوانیم باعث زیباسازی و عمران بهتر مدارس شویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار