مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد 625 طرح اشتغال‌زایی توسط بانک مهر اقتصاد در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۸۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج کرامت پرهیزکار عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از عملکرد بانک مهر اقتصاد، بیان داشت: بانک مهر اقتصاد در راستای قانون عملیات بانکی بدون ربا، نحوه نظارت بر عقود اسلامی و ارائه تسهیلات به طرح‎های اقتصاد مقاومتی فعالیت‎های اثربخشی داشته است.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این بانک در 6 ماهه اول سال جاری 90 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده و درصدد هستیم که با مشارکت سایر سازمان‌ها بانکداری اسلامی را ترویج دهیم.

وی درباره سهم این استان در طرح اقتصاد مقاومتی گفت: این بانک با ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی بیش از 625 طرح ایجاد کرده که با راه‌اندازی این طرح‌ها موجبات اشتغال یک‌هزار و 500 نفر را فراهم کرده است. 

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در این دیدار نقش بانک مهر اقتصاد را در شناسایی مشکلات و حمایت تسهیلاتی مهم خواند و افزود: این بانک باید در چارچوب وظایفی که دارد تلاش کرده تا فضا به سمت مطلوب رهنمون شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نظام حلال به راحتی به دست نمی‌آید و بانکداری اسلامی عینیتی از نظام حلال است، گفت: این بانک با رویکرد ارزشی که دارد، می‎تواند در ارتقاء شاخص‎های توسعه به صورت اثربخش ورود کند.

ملک‌حسینی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی توجه به اقتصاد خرد و تقویت معیشت خانواده است، گفت: باید بر پولی که به عنوان تسهیلات به مردم داده می‌شود نظارت کرد تا طبق قرارداد و در راه اشتغال‌زایی خرج شود.

ارسال نظرات