کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکایی ها ابتدا به دنبال براندازی انقلاب ایران بودند که شکست خورد، از حربه تحریم استفاده کردند، نتیجة عکس داد و در نهایت تصمیم گرفتند از طریق مذاکره به ایران نفوذ کنند.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۷۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،«محمود زارع» کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیریتی ضمن تسلیت شهادت سردار همدانی گفت: سردار همدانی فرد با اخلاصی بود و در جبهه های دفاع مقدس زحمات زیادی کشید و همچنین در دوران انقلاب همیشه در صحنه بود.

نقش کلیدی سردار همدانی در فتنه 88

وی اظهار کرد: سردار همدانی در فتنه 88 زحمات زیادی کشید و نقش کلیدی داشت و اگر در درجة اول عنایت الهی و مدیریت این شهید و امثال او نبود نتیجه این فتنه شاید طور دیگری رقم می خورد.

حملات هوایی روسیه امان تروریست های سوری را بریده است


زارع بابیان اینکه سردار همدانی سوریه را نجات داد افزود: زمانی که 95 درصد سوریه در جریان درگیری ها از دست رفته بود وی به ارتش کلاسیک سوریه پیشنهاد بسیج مردمی برای مقابله با تروریست ها را داد.

کارشناس مسائل سیاسی استان یزد گفت: در ابتدا ارتش مخالفت کرد ولی وقتی پیشروی ها ادامه پیدا می کند و 95 درصد سوریه تحت تسلط متجاوزین قرار می گیرد و گروه های تکفیری تا نزدیکی دمشق پیشروی می کنند،حدود 5 هزار نیروی مردمی بسیج می شوند و آموزش مختصری می بینند و به مبارزه با تروریستها می پردازند و سوریه از سقوط نجات پیدا می کند.

وی اذعان کرد: آمریکا هم که در ابتدا حامی تروریستها بود با توجه به شکست های روزافزون داعش و گروه های تکفیری در سوریه، دست از حمایت خودش برمی دارد و الان اکنون نیز حملات هوایی روسیه امان تروریست ها را بریده است.

عربستان سر در آخور آمریکا کرده دارد

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فاجعه منا گفت: رژیم آل سعود صادر کننده و حامی تروریسم منطقه است و باید ماهیت این رژیم منحوس را به جهان اسلام شناساند.

محمود زارع افزود: آمریکا که به بهانه های واهی و بی اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را متهم به حمایت از تروریسم می کند و ادعای حمایت از حقوق بشر دارد در فاجعه منا خفه شد و کلامی در خصوص محکوم کردن این فاجعه عظیم نگفت، چرا؟چون عربستان سر در آخور آمریکا دارد .

مذاکره آخرین هربه آمریکا برای نفوذ به ایران

وی بابیان اینکه ظهور انقلاب اسلامی باعث بر هم خوردن معادلات جهانی و نظام دو قطبی غرب شد اظهار کرد:استکبار مخصوصاً آمریکای جنایتکار از قبل از شکل گیری این انقلاب و بعد از آن به دنبال براندازی آن بود و با حیله های مختلف در صدد انکار جمهوری اسلامی و نابودی آن برآمدند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ترورها،بمب گزاری ها،جنگ نظامی،کارشکنی ها و ... هیچکدام علیه جمهوری اسلامی ایران جواب جواب نداد.
وی افزود: آمریکایی ها ابتدا به دنبال براندازی بودند که شکست خورد، از حربه تحریم استفاده کردند که نتیجة عکس داد و در نهایت تصمیم گرفتند از طریق مذاکره به ایران نفوذ کنند.

محمود زارع گفت: شیطان بزرگ و هم پیمانانش موضوع هسته ای را بهانه قرار دادند برای مذاکره که البته در دولت قبلی اینها نتوانستند کاری از پیش ببرند ولی متأسفانه فعلاً روزنه هایی برای نفوذ پیدا کردند.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که این توافقات هدفمند بوده و هدف اینها نفوذ در ایران بوده که ما این راه نفوذ را بستیم و ان شاء ا... خواهیم بست.

مسئولان تن به ذلت ندهند

وی بابیان اینکه در مقابل گرگ باید محکم ایستاد و نباید تسلیمش شد اذعان کرد: این برهه از زمان هوشیاری مسئولان را می طلبد که به خاطر چند صباحی تحریم طرح دوستی با شیطان بزرگ را نریزند و البته مسئولان ما ان شاء الله هوشیاری کامل را دارند و تن به ذلت نخواهند داد.

یزدندا


ارسال نظرات