مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ولی فقیه مانع تسلط استکبار بر مستضعفین و جامعه دینی است.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۷۴
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
ولی فقیه مانع تسلط استکبار بر مستضعفین و جامعه دینی است/ علت اینکه دشمن همیشه در حال تخریب سپاه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم اعلمی‌نژاد امشب در مراسم معارفه روحانی گردان شهر،  عالی‌شهر اظهار داشت: حفظ نظام و انقلاب وظیفه همگان بوده و دشمنان متوجه این موضوع هستند که مردم ایران برای حفظ دستاوردهای انقلاب، نظام و ولایت فقیه تا پای جان هستند.

وی با بیان اینکه مردم ایران برای حفظ ارزش‌های الهی انقلابی در زمان‌ها و موقعیت‌های گونان آن را به منصه ظهور رسانده‌اند، ادامه داد: یکی از لوازم رفتاری ولایت‌پذیری چرا که اگر امری از سوی مولا و مقتدا صادر شد باید آن را با جان و دل پذیرفت.

این مسئول با تأکید بر اینکه وقتی مولا امر به برپایی نماز می‌کند پس واجب است، خاطرنشان کرد: همانطور خداوند متعال برای اینکه بندگانش گمراه نشوند امر به اطاعت از پیامبر، ائمه(ع) و بعد از آن در عصر غیبت امر به اطاعت از ولی فقیه کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه ولی فقیه در همه حال دغدغه دین دارد تا سربلند بوده و منحرف نشود، متذکر شد: ولی فقیه مانع تسلط استکبار بر مستضعفین و جامعه دینی است.

اعلمی‌نژاد تاکید کرد: طاغوت و استکبار نباید بر مسلمانان و مستضعفین تسلط داشته باشند تا اینکه بتوانند آنها را به چپاول بکشند.

وی با تاکید بر اینکه ولی فقیه جلوی نفوذ استکبار گرفته است، افزود: نیرو و جامعه مومن بسیج و سپاه همواره در مقابله با استکبار پیشتاز و جلوی نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف گرفته و در این امر راسخ بوده به همین خاطر دشمنان همیشه در حال تخریب این نهاد مقدس است.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج قشری تاثیزگذار، قوی و با استعدا در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، بین‌الملل، ورزشی، علمی، هنری و دیگر عرصه‌هاست، ادامه داد: حضور آنها باید موثر باشد و هرجا که نیاز بود از نظام، انقلاب، کشور و بلاد اسلامی دفاع کند.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه هرجا لازم است ما باید حضور پیدا کنیم و این هم از لوازم رفتاری ما در امور است، گفت: حکم ولی فقیه حکم رسول خدا و خداست و نسبت به حکم ایشان باید همیشه و در همه حال‌ها آماده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات