طی مراسمی و با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر مسئول جدید روابط عمومی و تبلیغات این تیپ معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۵۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در هر سازمانی قسمتی حساس، مهم و دارای کارکردهای ویژه بوده و روابط عمومی در این برهه از زمان در سپاه باید بیش از پیش فعال شود زیرا فعالیت برجسته این قسمت نمود فعالیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف است .

صفری تاکید کرد: روابط عمومی را می‌توان بعنوان شاخه اصلی و از بازوان توانمند یک اداره برشمرد که می‌تواند نقشی بی‌بدیل و برجسته در رسیدن به اهداف ایفا نماید.

وی ادامه داد: سپاه دارای گستره فعالیتی وسیع در عرصه‌های مختلف کشور است از این‌رو، می‌طلبد روابط عمومی در حوزه‌های مختلف بیش از گذشته ورود داشته باشد و با قدرت برنامه‌هایی که لازم است به رسانه‌ها ارائه و انتقال دهد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: روابط عمومی چشم و چراغ یک دستگاه است که باید همه چیز را ببیند و همه چیز را نیز زیبا بنمایاند .

صفری تاکید کرد: باید تلاش شود تا ارتباطات مستمر و مؤثری با اثرگذاران اجتماعی برقرار و خدمات ارزشمند سپاه برای مردم در عرصه‌های مختلف تبیین شود.

در پایان این مراسم سروان سیداسماعیل حسینی به عنوان مسئول روابط عمومی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات