خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: سردار همدانی زندگی خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و همانند روزهای دفاع مقدس برای شهادت بی‌تابی می‌کرد و سرانجام نیز به آرزویش رسید.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۴۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی با تبریک و تسلیت شهادت سردار حسین همدانی بیان داشت: سردار همدانی یکی از فرزندان غیور و شجاع ایران اسلامی بود و به‌عنوان یک مدافع حرم به آرزوی دیرینه‌اش که شهادت در راه خدا بود، رسید.

وی اظهار کرد: نقش تعیین‌کننده این مدافع حرم در دوران دفاع مقدس و خدمات ارزشمند ایشان در سپاه استان همدان بر کسی پوشیده نیست و ما باید همیشه قدردان شهدا باشیم چون هرچه داریم به برکت خون شهدا است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: سردار همدانی زندگی خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و همانند روزهای دفاع مقدس برای شهادت بی‌تابی می‌کرد و سرانجام نیز به آرزویش رسید.

وی گفت: این شهید بزرگوار به‌عنوان یکی از مدافعان حرم نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ و حراست از حرم مطهر حضرت زینب (س) در سوریه ایفا کرد و به خار چشمی برای تکفیریان مبدل شده بود.

مغیثی اظهار داشت: کمک و تقویت به جبهه مقاومت اسلامی در جنگ علیه تروریست‌های تکفیری یکی دیگر از نقش‌های مهم این شهید بزرگوار بود و سرانجام در این راه مزد زحمات شبانه‌روزی و خالصانه خود را با شهادت درراه خدا گرفت.

وی عنوان کرد: شهادت سردار همدانی برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ملت ایران و مردم استان همدان در دفاع از اسلام ثبت کرد و افتخاری جاودانه برای خانواده این شهید به وجود آورد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: بصیرت مثال‌زدنی سردار همدانی وی را همواره در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب و پاسداری از حریم ولایت قرار می‌داد که نمونه بارز داشتن بصیرت ایشان به‌خوبی در برخورد با فتنه 88 بر همگان آشکار شد.

وی گفت: سردار همدانی افتخار استان همدان است و جوانان ما باید از رفتار و اخلاق این شهید بزرگوار الگوبرداری کنند و در دفاع از انقلاب و اسلام ادامه‌دهنده راه شهید همدانی باشند.

مغیثی اظهار داشت: یاد شهیدان باید همیشه در جامعه جاری باشد چون فرهنگ ایثار و شهادت است که انقلاب را به‌پیش می‌برد و راه را برای رسیدن به اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی هموار می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات