خبرهای داغ:
به مناسبت مراسم تشییع و خاکسپاری سردار حاج حسین همدانی 500 نفر از بسیجیان و همرزمان سردار همدانی از ملایر به همدان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۴۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، به مناسبت مراسم تشییع و خاکسپاری سردار حاج حسین همدانی 500 نفر از بسیجیان و همرزمان سردار همدانی از ملایر به همدان اعزام شدند.

در این اعزام از بسیجیان قدیمی گرفته تا بسیجیان نوجوان و جوان همه حضور داشتند و همه برای تجدید میثاق با سردار و آرمان های شهدا حرکت کرده بودند.

پیام بسیجیان و اهالی ملایر در این سفر "حاج حسین این را بدان راهت ادامه خواهد داشت" و همه بر این نکته تاکید داشتند که راه شهدا هیچ وقت خالی نخواهد ماند.

حجت الله شاملو یکی از همرزمان شهید همدانی در سال 63 در تیپ انصارالحسین(ع) همدان بوده و امروز برای تشییع این فرمانده دلیر به همدان اعزام می شود.

وی اظهار داشت: شهید سردار همدانی فرمانده ای شجاع و دلیر و برای رزمنده ها همچون پدری دلسور عمل می کرد.

شاملو افزود: رفتار شایسته و برادرانه این شهید برای رزمندگان قوت قلب بود و رزمندگان به داشتن فرمانده بی نظیر خود افتخار می‌کردند.

فرمانده سپاه ملایر نیز در حاشیه این اعزام اظهار کرد: 500 بسیجی از ملایر در قالب 10 اتوبوس و 5 مینی بوس با لباس متحد جهت حضور در مراسم تشییع شهید سردار همدانی به همدان اعزام می شوند.

وی با اشاره به مهمترین خصوصیات این شهید والا مقام بیان کرد: سردار همدانی از فرماندهان ارشدی بود که دائماً به دنبال مبارزه بود و طبق گفته های این شهید والا مقام که عنوان می کرد من در هر عملیات و رزمی که وارد می شوم، تعقیب می کنم که مبارزه تا پیروزی نهایی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات