خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران مبلغ 9 میلیارد و 520 میلیون ریال برای کمک به ساخت فضاهای آموزشی در شهرستان ری اختصاص داد.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۲۴
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور در حاشیه بهره برداری از مدارس خیر ساز در ناحیه یک و دو شهرری، محور توسعه کشور را آموزش و پرورش دانست و در راستای توسعه فضای آموزشی در چهار ناحیه آموزش و پرورش شهرستان ری، مبلغ 20 میلیون ریال از حساب شخصی خود و مبلغ  9 میلیارد و 50 میلیون ریال از محل اعتبارات فرمانداری برای کمک به ساخت کلاس های درس اختصاص داد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به ظرفیت عظیم کار خیر در کشور، افزود: در دین مبین اسلام بر انجام امور خیر سفارشات بسیاری شده و امر خیر یک منظومه بزرگ است که از سوی ائمه و علما برای ما به یادگار گذاشته شده است.

جمالی پور اظهار داشت: نگاه دولت این است که مردم در امور خود مشارکت کنند و یکی از راه های مشارکت مردم تقویت فرهنگ خیر خواهی است و هر چقدر امور را به مردم بسپاریم سرعت پیشرفت کار سریع تر و با کیفیت تر انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات دولت کفاف پرداخت حقوق کارکنان را نمی دهد، تصریح کرد: انجام بعضی پروژه ها توسط دولت 6-7 سال طول می کشد، این در حالی است که سپردن کارها به مردم خیلی سریع تر انجام می شود و کار خیرین بار دولت را سبک می کند و ارزش بزرگی دارد.  

 مواجهه با تهدید بی اخلاقی

جمالی پور اظهار داشت: ما امروز با یک تهدید مهم مواجه هستیم و آن تهدید بی اخلاقی و بداخلاقی است و امروز جامعه به سمتی پیش می رود که متاسفانه این بد اخلاقی ها در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ و در حال نهادینه شدن است. 

وی افزود: بد اخلاقی ها مهم ترین آسیبی است که به کشور وارد می شود. آنچه کشور را مقتدر می کند نگه داشتن حرمت ها است. هر کجا کشور و مردم متحد و منسجم بودند کارهای بزرگ انجام دادند.

 دشمن هم تجربه کرده هرکجا ملت متحد باشد امکان آسیب زدن وجود ندارد، اما اختلافات روزنه نفوذ دشمن و محل آسیب زدن به کشور است.

  باید در رفتارهای خود بازنگری کنیم، به نقاط اشتراک و وحدت بخش توجه کنیم که راه مقابله با دشمن وحفظ نظام وآرمان های انقلاب، وحدت و انسجام داخلی و پرهیز از اختلافات است. 

ارسال نظرات