خبرهای داغ:
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: اگر دفاع وطنی و بسیج مردمی در سوریه شکل نگرفته بود، ارتش سوریه نمی‌توانست در این چهار سال مقاومت کند، بسیج مردمی ابتکار عمل سردار همدانی بود که تجربیات 30 ساله خود در دفاع مقدس را برای آن به کار گرفت.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۲۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا طلایی‌نیک ظهر امروز در حاشیه مراسم خاکسپاری سردار شهید همدانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سردار شهید همدانی در عملیات مرصاد جز نخستین فرماندهانی بود که برای کمک به سازماندهی و انسجام نیروهای انصارالحسین(ع) و قرارگاه نجف در منطقه درگیری حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه تنگه "چارزبر" آخرین نقطه‌ای بود که گردان‌های تیپ انصارالحسین، منافقان را متوقف کردند، افزود: با هم برای تأمین نیرو در تماس بودیم که تقریبا در آن زمان 3 هزار و 600 نفر بسیجی برای حضور در منطقه درگیری اعلام آمادگی کردند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع بیان کرد: از این تعداد تنها 600 نفر به منطقه درگیری عملیات مرصاد اعزام شده و سه هزار نفر در همدان آماده بودند تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند، اما در این بین سردار شهید همدانی در سازماندهی و هماهنگی برای حضور رزمندگان همدانی در آخرین عملیات دفاع مقدس بسیار نقش مهمی داشت.

وی در پاسخ به این سوال که سردار شهید همدانی در جبهه مقاومت سوریه چه تاثیری داشتند نیز گفت: یکی از عوامل پیروزی جبهه مقاومت و ناکامی استکبار، صهیونیسم و گروه‌های تکفیری در سوریه سازماندهی دفاع وطنی و بسیج مردمی توسط سردار شهید همدانی در سویه بود.

طلایی نیک بیان کرد: اگر دفاع وطنی و بسیج مردمی در سوریه شکل نگرفته بود، ارتش سوریه نمی‌توانست در این چهار سال مقاومت کند، بسیج مردمی ابتکار عمل سردار همدانی بود که تجربیات 30 ساله خود در دفاع مقدس را برای آن به کار گرفت.

وی با اعلام اینکه سردار شهید همدانی در خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی توانست نقش مهمی را ایفا کند، عنوان کرد: سردار شهید همدانی محبوبیت ویژه‌ای در جبهه مقاومت و بویژه در سوریه و لبنان دارند که همین امر سبب می‌شود جبهه مقاومت در سوریه تقویت شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع بیان کرد: شهادت سردار همدانی جبهه مقاومت را مصمم‌تر می‌کند و این منش عاشورایی سردار همدانی به طور قطع در جوانان، ملت ایران و کل رزمندگان جبهه مقاومت تجلی بیشتری پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: نقش بی‌بدیلی که سردار همدانی در مقاومت ضد صهیونیستی، ضداستکباری و ضدتکفیری داشتند الگویی برای همه رزمندگان جبهه بزرگ اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات