حیدر پور در گفتگو با بسیج عنوان کرد؛
امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تأکیدات زیادی در تزکیه و پالایش نفس دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه داشته اند و این امر میسیر نیست مگر اینکه فضای فرهنگی دانشگاه ها فضای سالم و منزهی باشد.
کد خبر: ۸۵۸۰۲۹۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

عوض حیدر پور شهرضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: دانشگاه یکی از مکان هایی است که آینده سازان کشور را پرورش می دهد.

وی افزود: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تأکیدات زیادی در تزکیه و پالایش نفس دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه داشته اند و این امر میسیر نیست مگر اینکه فضای فرهنگی دانشگاه ها فضای سالم و منزهی باشد.

حیدر پور ادامه داد: مسوولین دانشگاه ها باید به اصلاح فضای فرهنگی دانشگاه ها اهتمام جدی داشته باشند و غنی سازی مورد نیاز را انجام دهند و اگر کوتاهی هم وجود دارد وزیر محترم علوم و وزیر بهداشت باید همت ویژه ای به خرج دهند تا مشکلات فرهنگی در دانشگاه ها مرتفع گردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در واقع مقوله فرهنگ مسئله ای است که باید در ذات فعالیت های مختلفی که در مراکز آموزشی از جمله دانشگاه ها اتفاق می افتد جاری شود.

نماینده مردم اصفهان اظهار داشت: مشغله های کاری و عدم اعتقاد سبب شده که مقوله فرهنگ در دانشگاه ها مغفول بماند در صورتی که مسوولین دانشگاه ها باید به این مسئله اعتقاد ویژه داشته باشند و توجه خاصی به اینگونه مسائل نشان دهند.


ارسال نظرات