امام جمعه دیر گفت: مجلس حسینی برای شیعه یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی است که از رهگذر این مجالس دین و مذهب خود را حفظ کرده است. بمنظور هماهنگي و برنامه ريزي دهه اول محرم جلسه اي با حضور هئيات مذهبي و امام جمعه شهر دیر در مسجد فاطمه الزهرا ء شهر دیر بر گزار شد .
کد خبر: ۸۵۸۰۱۴۴
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
به گزارش بسیج از دیر، حجت اسلام سید علی حسینی صبح امروز در جلسه برنامه ریزی ماه محرم که با حضور هیئات مذهبی برگزار شد افزود: درس ظلم ستیزی و ایستادگی در مقابل دشمن از مکتب امام حسین(ع) به ما رسیده است.

حسینی اظهار کرد: دشمن با جنگ نرم اعتقادات و باورهای دینی جوانان را نشانه گرفته که برپایی مجالس حسینی می تواند جوانان و نوجوانان را در مقابل این خطرات مصون نگه دارد.

وی تصریح کرد که اشعار مداحان بايد پر محتوا باشد و اخلاق و رفتار در مجالس امام حسين (ع ) نيز رعايت شود .

امام جمعه دیر شور و اشتیاق مردم برای استقبال از ضریح خیمه گاه حضرت عباس(ع) را ستود و اظهارکرد: تا زمانی که دشمن شناس و ولایت مدار باشیم دشمن نمی تواند به ما آسیبی برساند و اهل بیت(ع) به عنوان بزرگ ترین سرمایه معنوی باید همیشه الگو قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد که باید از مجالس حسینی بهره کافی برد و فقط به مداحی و سینه زنی اکتفا نشود و هدف امام حسین از قیام برای مردم تبیین شود.

انتهای خبر./

ارسال نظرات
پر بیننده ها