نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخ مصرف شعار مرگ بر آمریکا زمانی تمام می شود که ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یا آمریکا عوض شود.
کد خبر: ۸۵۸۰۰۶۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با بسیج  با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا، گفت: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر قتل و عام، مرگ بر غارت، مرگ بر سلطه گری، مرگ بر دخالت در سرنوشت ملت ها،مرگ بر دروغ است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا یعنی آرزوی نابودی همه صفات شیطانی، اظهار داشت: تاریخ مصرف  شعار مرگ بر آمریکا زمانی تمام می شود که ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یا آمریکا عوض شود.

موسوی نژاد افزود: جلوگیری از سر دادن شعار مرگ بر آمریکا به وسیله مردمی که داغدار جنایت نوچه های آمریکا هستند کار بسیار ناپسند و به شدت محکوم است.

وی عنوان کرد: فاجعه منا را باید به خانواده های شهدا، ملت قهرمان ایران و به مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی با وسواس و دقت روابط خارجی و دیپلماسی دولت را رصد و هر گونه امتیاز دادن به طرف های غربی و کوتاهی در استیفای حقوق ملت شریف ایران محکوم است.

موسوی نژاد خاطرنشان کرد: آل سعود مکان مقدس منا را به کشتارگاه تبدیل کرد که دستگاه دیپلماسی باید از موضع قدرت و صلابت و راه های قانونی و بین المللی با جدیت هر چه تمام تر اقدام کند

ارسال نظرات