معاون سازمان تبلیغات اسلامی:

بزرگ ترین حربه فرهنگی دشمن ترویج لاابالی گری در کشور است

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بزرگ‌ترین حربه فرهنگی دشمن گسترش لاابالی‌گری در کشور است.
کد خبر: ۸۵۸۰۰۶۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در بوشهر؛ حجت الاسلام حسین روحانی نژاد یکشنبه‌شب در همایش طلایه‌داران تبلیغ در بوشهر اظهارداشت: بعد از مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 در وین که به توافق رسیده شد روزنه امید ونشاط در قدرتهای جهانی بوجود آمد که مذاکرات را وسیله ای برای نفوذ در جمهوری اسلامی دانستند.

وی با بیان اینکه این اتفاق روزنه نفوذ استکبار در ایران پس از ۳۷سال بود، گفت: برخی چراغ سبزهای آگاهانه و غیر آگاهانه مسئولان نیز تاییدی به خیالات قدرت‌های جهان بودند.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص رخنه فرهنگی دشمنان خاطرنشان کرد: پس از توافق نامه مقام معظم رهبری خیلی جدی بر کنترل افکار عمومی و بیداری فرهنگی تاکید کرده است که آثار آن را در طول مذاکرات و بعد از مذاکرات در کشور مشاهده کردیم.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد  گفت:مبلغان حوزه دین، حافظان و صیانت کنندگان انقلاب اسلامی باید افکار عمومی را به این مسئله روشن کنند.

وی اولین راه انتخابی نفوذ آمریکایی ها را وسوسه دانست که در قوه سیاسی برخی مسؤولین نفوذ کرده و در این ارتباط گفت:این وسوسه ها و تغییر بعضی محاسبات که در ذهن برخی افراد شکل گرفته تاثیر این وسوسه های شیطانی است که می توان در بیانات بعضی از عناصر سیاسی و صاحبان قلم مشاهده کرد.

حجت الاسلام روحانی نژاد با بیان اینکه آنها امید دارند با نفوذ در نظام سیاسی کشور تغییراتی ایجاد کنند اظهار داشت: از جمله حوزه دیگر نفوذ آنها اختلاف افکنی به وسیله دو قطبی کردن جامعه است.

نقد عالمانه در حوزه ی هسته ای لازم است

وی گفت: نقد عالمانه در حوزه ی هسته ای لازم است اما تخریب مجاز نیست زیرا دشمن به دنبال این است که ما ارزشهای خود را فراموش کنیم تا به راحتی به اهداف خود برسد.

معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: کمرنگ‌شدن ارزش‌ها و ترویج لا ابالی‌گری و بی‌مصرف‌بودن در بین جوانان یکی از اهداف دشمنان در حوزه فرهنگی است و ما باید با افزایش دشمن‌گریزی و انقلابی‌گری به دشمن اجازه رسیدن به اهدافشان را ندهیم.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی همیشه مدافع مظلومان جهان است، افزود: در هر نقطه جهان مسلمانی نیازمند کمک بود به یاری آنها خواهیم رفت.

روحانی‌نژاد با عنوان اینکه امید دشمنان نظام به انتخابات سال جاری است،گفت: دشمن امیدوار است که در انتخابات آینده کسانی که با ولی فقیه زاویه دارند به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند و این نیاز به تبلیغات روحانیت در این حوزه دارد.

 معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان افزود: کسانی باید به مجلس شورای اسلامی و خبرگان راه پیدا کنند که سرباز ولایت و معتقد به ولایت مطلقه فقیه  که همان مقام معظم رهبری است باشند.

ارسال نظرات