خبرهای داغ:
با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی؛
ششمین اجلاس مجمع عمومی شورای بسیج شهرستان ناحیه امام حسین(ع) با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، امشب در سالن امام خامنه ای حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۰۳۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ششمین اجلاس مجمع عمومی و اولین اجلاس مجمع عمومی شورای بسیج شهرستان ناحیه امام حسین(ع) در سال جاری با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مهدی اریسی رئیس مرکز راهبردی سپاه استان قم، محمد علی مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) و حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، اعضای شورای فرماندهی، سید مهدی رضویان رئیسمجمع بسیج شهرستان ناحیه، کمالی دبیر مجمع و جانشین فرماندهی، پایوران ناحیه و فرماندهان حوزه های مقاومت و روسا، دبیران و اعضای کارگروه های تخصصی ناحیه همراه بود.

در این جلسه پس از ارائه گزارش اجرای مانور اقتصاد مقاومتی در چند مکان عمومی، موافقان و مخالفان طرح به بیان نظرات و دیدگاه های خود در این مورد پرداختند، سپس با نظر موافق حاضران اجرای طرح مذکور در سطح شهرستان و ارائه به مجمع عالی استان، به تصویب رسید.

حجت الاسلام حسین جوشقانیان استاد حوزه و رئیس مجمع عالی بسیج استان قم سخنران اصلی این مراسم بود. وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی گفت: در این موضوع همه همزبان هستند و همدلی نیز باید بوجود آید و همه از بن دندان آن را باور داشته باشند.

وی سپس خاطراتی از دوران دفاع مقدس را خاطرنشان ساخت و افزود: در آن دوران خصوصیاتی چون معنویت و تقوی، اهتمام به رعایت بیت المال، اطاعت از مافوق و ولایت پذیری در بین رزمندگان اسلام بود که باعث فتوحات عظیم شد و از این روست که در موضوع اقتصاد مقاومتی نیز باید ترویج روحیات آن دوران را در جامعه مدّ نظر قرار دهیم.

جوشقانیان ادامه داد: ضرورت دارد با گفتمان سازی، نسبت به موضوع اقتصاد مقاومتی جریان سازی شود و بخصوص روحانیون مبلّغ مولفه های اقتصاد مقاومتی را مرتب به آحاد جامعه گوشزد نمایند.

پخش کلیپی از فعالیت های گذشته مجمع و توزیع لوح فشرده با موضوع "آب یا سراب، اقتصاد مقاومتی و عاریتی" از بخش های جنبی اجلاس بود.



ارسال نظرات