آیین تجلیل از مادران موفق مسجدی با تقدیر از ۱۰ مادر موفق همزمان با ۱۹ مهر با حضور اعضای کانون های قرهنگی و هنری مساجد کردستان در کانون بعثت سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۰۲۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان شامگاه یکشنبه (19 مهر) در این آیین با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر سنندج و معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد و جمعی از مسئولان برگزار شد، با گرامیداشت سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر توجه به کارکردهای کانون های مساجد تاکید کردند.

وی ادامه داد: فرمایشات رهبری بارقه های امید را در دل اعضای کانون های مساجد بیش از پیش ایجاد کرد و لازم است کانون های مساجد در راستای رسالتی که بر دوش دارند، تلاش کنند.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از مادران موفق مسجدی اظهار داشت: طرح مادران موفق مسجدی از طرح های پذیرفته شده استان در ستاد عالی کانون های مساجد است که در کانون تخصصی شعر و ادبیات بعثت سنندج با حضور خواهران عضو کانون های مساجد استان برگزار شد.

گلباغی افزود: این طرح در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) مبنی بر تربیت صحیح فرزندان در جامعه اسلامی اجرا و از مادران موفق مسجدی تجلیل می کند.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه موفقیت فرزندان نشان از تربیت صحیح مادران دارد، تاکید کرد: در تعریف مادران همان که بهشت زیر پایشان است کفایت می کنند.

در ادامه این مراسم از 10 نفر از مادرانی که فرزندان موفق و مسجدی تربیت کرده بودند تجلیل شد.

ارسال نظرات