حجت الاسلام شمس الله جلیلیان گفت: سردار شهید حسین همدانی در جبهه های جنگ پیشرو بود و برای دفاع از اسلام و حرم اهل بیت ثابت قدم بود.
کد خبر: ۸۵۸۰۰۱۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام شمس الله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: سردار حسین همدانی یکی از فرماندهان شجاع دوران دفاع مقدس بود که به فرموده مقام معظم رهبری تمام جوانی این سردار رشید ار دفاع از ارزش های انقلاب هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید حسین همدانی یکی از فرماندهان ارشد جبهه حق علیه باطل بود؛ عنوان کرد: این سردار شهید در هر کجای سپاه از فرماندهی لشکر 32 انصارالحسین استان همدان در زمان دفاع مقدس تا رئیس ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران پس از دفاع مقدس نقش آفرینی بزرگی کرده است.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان تصریح کرد: اطاعت پذیری سردار شهید حسین همدانی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از شاخصه های اصلی ایشان بود.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه امیرالمومنین(ع) بیان کرد: هر کجا که احساس می کرد که به وجودش نیاز است خود را به آنجا می رساند و از دفاع اهل بیت و اسلام در سوریه حضور پیدا کرد و بعنوان مشاور ارشد فرماندهان مدافع حرم حضرت زینب(س) پیشروی جنگ بود.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: همیشه همگام با سردار سپهر دوست دار شهادت بود و این سردار بزرگوار به آرزوی خود رسید و مقام والای شهادت را نصیب خود کرد؛ اما جای تاثر دارد که افرادی همچون سردار شهید حسین همدانی کمتر وجود دارد.


ارسال نظرات