خبرهای داغ:
مسئول بهداری سپاه استان قزوین:

سالیانه به بیش از 7000 بسیجی آموزش امداد و نجات داده می‌شود

مسئول بهداری سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین گفت: سالیانه به بیش از 7000 بسیجی آموزش امدادو نجات و بهیاری بسیج داده می شود که در رزمایش های مختلف حضوری فعال دارند.
کد خبر: ۸۵۸۰۰۰۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز، سرهنگ علی عمران قاسمی مسئول بهداری سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در حاشیه برگزاری رزمایش فداییان ولایت سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: سالیانه هزاران نفر از بسیجیان در قالب گروه های بهداری گردان های الی بیت المقدس  وامام حسین (ع) و تحت عنوان بهیار و امدادگر تحت آموزش امداد و نجات قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: آموزش های خودامدادی ، آموزش های دگر امدادی و امداد و نجات در صحنه های رزم در جهت انجام کمک های اولیه از جمله آموزش هایی است که در مناطق عمومی رزمایش برای بسیجیان در نظر گرفته شده است که این آموزش در سطح 7 ناحیه از استان و در تمامی رزمایش ها و میدان‌های تیر صورت می گیرد.

قاسمی گفت: کلیه اقدامات بهداری بسیج در جهت پشتیبانی از نیروهای امدادی و بسیجیان با حضور فعال در صحنه رزمایش  و با حضور تیم پزشکان ، بهیار، تجهیزات پزشکی ، اورژانس و  امدادگر  و برگزاری کلاسهای آموزشی صورت می گیرد تا هزینه های ناشی از حوادث غیر مترقبه به حداقل برسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کنترل بهداشت محل رزمایش ،  تغذیه و آب شرب بسیجیان در محل رزمایش ، نظارت بر پلمپ و بهداشت تانکرهای آب و کلرزنی آن نیز از جمله مواردی است که توسط بهداری بسیج صورت می گیرد.

3002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها