معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیر:
به منظور افزایش بینش و بصیرت سیاسی، سیاسی ناحیه روح الله اقدام به برگزاری نشست سیاسی برای کارکنان ناحیه روح الله با حضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیر نمود.
کد خبر: ۸۵۷۹۹۷۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سرهنگ زارع در این نشست مطالبی در خصوص اتفاقات سیاسی اخیر، همچنین شهادت سردار همدانی بیان فرمود و گفت: شهادت سردار سرافراز اسلام، سردار همدانی را تسلیت می گویم، ایشان فرد با اخلاصی بود و در جبهه های دفاع مقدس زحمات زیادی کشید.

وی بیان کرد: در دوران انقلاب همیشه در صحنه بود مخصوصاً در فتنه 88 زحمات زیادی کشید و اگر در درجة اول عنایت الهی و مدیریت ایشان و امثال ایشان نبود نتیجه این فتنه شاید طور دیگری رقم می خورد.

زارع اظهار داشت: در جریان سوریه نقش عجیبی داشت و می توان گفت نجات سوریه به دست ایشان صورت گرفت وقتی 95% سوریه در جریان درگیریها از دست رفته بود ایشان به ارتش کلاسیک سوریه پیشنهاد بسیج مردمی برای مقابله با تروریستها را می دهد که در ابتدا ارتش مخالفت می کند ولی وقتی پیشرویها ادامه پیدا می کند و 95% سوریه تحت تسلط متجاوزین قرار می گیرد و اینها تا نزدیکی دمشق پیشروی می کنند، حدود پنج هزار نیروی مردمی بسیج می شوند و آموزش مختصری می بینند و به مبارزه با تروریستها می پردازند و سوریه از سقوط نجات پیدا می کند و آمریکا هم که در ابتدا حامی این تروریستها بود با توجه به شکستهای روزافزون اینها، دست از حمایت خودش برمی دارد و الان هم که به حمدلله حملات هوایی روسیه امان اینها را بریده و به هر حال ترمیم جبهة سوریه را مدیون تلاشهای سردار همدانی و امثال ایشان می دانیم و در اینجا یاد و خاطره ایشان را گرامی می داریم.

این کارشناس سیاسی در ادامه در خصوص فاجعه منا گفت: رژیم آل سعود صادر کننده و حامی تروریسم منطقه است باید ماهیت این رژیم منحوس را به جهان اسلام شناساند. همین آمریکا که به بهانه های واهی و بی اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را متهم به حمایت از تروریسم می کند و ادعای حمایت از حقوق بشر می زند در فاجعه منا اینها خفه شدند و کلامی در خصوص محکوم کردن این فاجعة عظیم نگفتند؟چرا؟چون عربستان سر در آخور آمریکا دارد.

ایشان در ادامه افزود: ظهور انقلاب اسلامی باعث بر هم خوردن معادلات جهانی و نظام دو قطبی غرب شد. استکبار مخصوصاً آمریکای جنایتکار  از قبل از شکل گیری این انقلاب و بعد از آن به دنبال براندازی آن بود و با حیله های مختلف در صدد انکار برآمدند، ترورها، بمب گزاریها، جنگ نظامی، کارشکنیها و ... هیچکدام جواب نداد. ابتدا به دنبال براندازی بودند که شکست خورد، از حربة تحریم استفاده کردند که نتیجة عکس داد تصمیم گرفتند از طریق مذاکره با ایران وارد شوند که موضوع هسته ای را بهانه قرار دادند که البته در دولت قبلی اینها نتوانستند کاری از پیش ببرند ولی متأسفانه فعلاً روزنه هایی برای این کار پیدا کردند.

مقام معظم رهبری فرمودند که این توافقات هدفمند بوده و هدف اینها نفوذ در ایران بوده که ما این راه نفوذ را بستیم و ان شاء ا... خواهیم بست. اینجا هوشیاری مسئولان را می طلبد که به خاطر چند صباحی تحریم طرح دوستی با شیطان بزرگ را نریزند در مقابل گرگ باید محکم ایستاد و نباید تسلیمش شد البته مسئولان ما ان شاءالله هوشیاری کامل را دارند و تن به ذلت نخواهند داد.

 

ارسال نظرات