حمیدرضا
یادداشت احمد اورنگ/
امروز به احترام کد خدا بودنت، دستانم را کاملا اتفاقی در دستان داغت که هنوز به خون داغ مردمان مظلوم سرزمینم، مردمان مظلوم هم کیشم آغشته است می گذارم و همه چیز را فراموش می کنم.
کد خبر: ۸۵۷۹۹۵۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛امروز به احترام کدخدا برای لبخندی که 37 سال است از ما دریغ کرده دفترچه خاطرات سرخمان را ورق میزنیم و به احترام کدخدا ورق به ورق فراموش میکنیم. امروز به احترام کدخدا کودتای 28 مرداد را فراموش میکنیم ؛ تشکیل سازمان خوفناک ساواک و ضد اطلاعات ارتش را که شکنجه ها بر مردم بی گناه و بی دفاع روا داشتند و جوانانمان را به خاک و خون کشیدند، فراموش میکنیم.

حضور و دخالت ها و حمایت های کدخدا در عرصه سیاسی، فرهنگی، و اقتصادی و حتی نظامی در زمان حکومت دست نشانده پهلوی را فراموش میکنیم؛ به چپاول رفتن ثروت ها و سرمایه هایمان و به تاراج رفتن نفت مان و پرداخت حق وحوشت به عمال کدخدا را به خاطر این خدمات فراموش میکنیم.از اینکه شاه خائن را پناه دادید نگران نیستیم، از اینکه تحت لوای سفارتخانه، لانه جاسوسی درست کرده بودید تا بتوانید نظام وانقلاب نوپایمان را از مسیر منحرف و ساقط کنید به دست فراموشی می سپاریم، حمله نظامیتان را به طبس از یاد میبریم، محاصره اقتصادی، انواع تحریم ها، تحریک ایادی داخلی برای انجام کودتای نوژه اصلا انگار نه انگار، همه را از یاد بردیم فقط به احترام کدخدا بودنت!.

آری ما به احترام همین کدخدا بودنت هشت سال جنگ ناجوانمردانه و تحمیلی را، هزاران شهید، جانباز، اسیر، ویرانی شهرها، آوارگی مردم مظلوم، بمباران ها و به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان بی گناه را فراموش می کنیم، فراموش می کنیم همت ها، باکری ها، خرازی ها، باقری ها و ... خون پاکشان در چه راهی به زمین ریخته شد.

آری همه را فراموش می کنیم ، حتی حمله به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی را و شهادت مظلومانه 290 سرنشین این هواپیما را، قتل زائران خانه خدا را که به تحریک و احترام کدخدا و توسط نوکران جیره خوار انجام گرفت و 400 زائر مظلوم را در حرم امن الهی به خاک و خون کشیدند فراموش می کنیم حمایت سیاسی، حقوقی و تبلیغاتی از بنی صدر خائن و حمایت و تجهیز گروهک تروریستی منافقین، حمایت از تحرکات تجزیه طلبانه در کردستان، ترکمن صحرا ، آذربایجان ، خوزستان و سیستان و بلوچستان، ورود به جنگ با ایران به نفع عراق با حمله به سکوهای نفتی ایران در سال 66 ، برنامه ریزی و حمایت همه جانبه از آشوب ها و اقدامات غیر قانونی و ساختارشکنانه در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم و سوق دادن این اقدامات در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی و به کارگیری همه سرویس های جاسوسی و تبلیغاتی و عملیات روانی در به وجود آوردن فتنه 88 و اعمال انواع تحریم ها و خیانت ها و خیانت ها و خیانت ها .....

ولی دیگه مهم نیست چون کدخدایی!! تازه وقتی ما همه این بلاهایی که سر خودمون آوردی فراموش میکنیم به ما چه ربطی دارد که بر سر مردم مسلمان عراق، افغانستان، سوریه و .... و هر مسلمانی در این کره خاکی که از دست سیاستهای مستکبرانه تو در رنج و عذاب هستند چه بلایی می آید.

آخه همه چی امروز فرق کرده، امروز تو قابل اعتمادی چون کدخدایی!!، به خاطر تو باید از همه چی گذشت چون تو کدخدایی!! و به احترامت دستانم را کاملا اتفاقی در دستان داغت که هنوز به خون داغ مردمان مظلوم سرزمینم، مردمان مظلوم هم کیشم آغشته است می گذارم و همه را فراموش می کنم، حتی اگر تو بخواهی خودم را هم فراموش می کنم فقط به خاطر لبخندی که 37 ساله از ما دریغ داشته ای ...


ارسال نظرات