فولادی گفت: اردوهای راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا نمودن دانش آموزان با رشادتها و دلاوریهای رزمندگان درطول دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۷۹۹۵۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علیرضا پناهی مدیر آموزش و پرورش به همراه کارکنان اداری با فرمانده جدید سپاه ناحیه ایوان دیدار کرد.

پناهی در این دیدار با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم ، انتصاب سرهنگ فولادی به سمت فرمانده سپاه ناحیه ایوان را تبریک و از خدمات و همکاری سرهنگ بصیری فرمانده اسبق سپاه ناحیه ایوان با مجموعه آموزش و پرورش تقدیر کرد.

پناهی با آرزوی توفیق برای فرمانده جدید سپاه ناحیه ایوان , آمادگی آموزش و پرورش جهت همکاری بیشتر با سپاه و بسیج در شهرستان ایوان را اعلام کرد.

سرهنگ فولادی فرمانده سپاه ناحیه ایوان هم ضمن خیر مقدم به مسئولین آموزش و پرورش با اشاره به ماموریتهای سپاه گفت : یکی از ماموریتهای سپاه توجه به سازمان بسیج و قشر دانش آموز است که انشاءالله با همت همکاران از تمام ظرفیت ها برای ارائه خدمت به آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد.

فولادی یکی از برنامه های راهبردی سپاه در برگزاری اردوهای راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا نمودن دانش آموزان با رشادتها و دلاوریهای رزمندگان درطول دوران دفاع مقدس بر شمرد.

ارسال نظرات