عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با بسیج؛

مسوولین برای بهبود وضعیت فرهنگی دانشگاه ها قدمی بردارند

مسوولین باید از موقعیتی که دارند بهترین استفاده را ببرند ولی متاسفانه گاهی اوقات تحت تاثیر جو موجود قرار می گیرند و یا برای اینکه موقعیت خود را از دست ندهند وارد این قضایا نمی شوند.
کد خبر: ۸۵۷۹۸۱۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

مفید کیایی نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم البرز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: نظام ما اسلامی است و این همه خون برای پیاده شدن احکام اسلام ریخته شده است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم بی توجه از کنار مسائل فرهنگی رد شویم درست نیست گفت: از نزدیک شاهد بودم که در دانشگاهی به مسئله عفاف و حجاب بسیار اهمیت داده می شد و مدیریت صحیح در آنجا وضعیت خوبی را برای این دانشگاه به وجود آورده بود این نشان می دهد که اگر مسوولین اراده داشته باشند وضعیت فرهنگی درست می شود.

کیایی نژاد تأکید کرد: مسوولین باید از موقعیتی که دارند بهترین استفاده را ببرند ولی متاسفانه گاهی اوقات تحت تاثیر جو موجود قرار می گیرند و یا برای اینکه موقعیت خود را از دست ندهند وارد این قضایا نمی شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: مسوولین باید به قانون عمل کنند حتی اگر به ضررشان تمام شود دانشگاه های ما می توانند قدم های مفیدی برای بهبود وضعیت فرهنگی خود بردارند و وزارتخانه ها و سازمان ها هر کدام اگر در محدوده خود قوانین را رعایت کنند خیلی از مشکلات فرهنگی حل خواهد شد.


ارسال نظرات