فرمانده انتظامي استان زنجان:

خانواده هاي معظم شهدا افتخار نظام اسلامي و مايه عزت و سربلندي ملت هستند

خانواده هاي معظم شهدا الگوي شايسته صبر و استقامت و افتخار نظام اسلامي و مايه عزت و سربلندي ملت هستند، كه خدمت به آنان افتخاري ارزشمند است.
کد خبر: ۸۵۷۹۷۸۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در مراسم تجليل از خانواده شهدا، ايثارگران، جانبازان و آزادگان فرماندهي انتظامي استان زنجان با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجليل از صبر و استقامت خانواده هاي معظم اين عزيزان گفت: خانواده هاي معظم شهدا الگوي شايسته صبر و استقامت هستند و خدمت به آنان افتخاري ارزشمند و توقيفي الهي است.

سردار عليرضا صالحي افزود: شهدا با ايثار، فداكاري و از جان گذشتگي، شجاعانه در راه اعتلاي نظام اسلامي و حفاظت از امنيت كشور ايستادگي و در اين راه با نثار خون پاك خود جام شهادت را سر كشيده و پرچم ايران اسلامي را به اهتزاز درآورده اند.

وي گفت: عزت، تعهد و اخلاص از ويژگي هاي بارز خانواده هاي معظم شهداست و اين عزيزان پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند.

سردار صالحي با بيان اين که امنيت امروز کشور مرهون خون پاک شهداست، افزود : شهيدان با نثار خون خود حريت و آزادگي را به ارمغان آوردند و ما وظيفه داريم راه آنان را ادامه دهيم و از ارزش هاي انقلاب پاسداري کنيم .

فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح کرد: شهداء و ايثارگران با شهادت سهم خود را در استقرار امنيت در جامعه اسلامي ايفا كردند و اكنون وظيفه ماست كه ايراني آرام و آباد بسازيم.

گفتني است مراسم تجليل از خانواده شهدا ، ايثارگران ، جانبازان و آزادگان در سالن بقية ا... اعظم فرماندهي انتظامي استان زنجان با حضور سردار و مسئولين انتظامي برگزار شد.

ارسال نظرات