معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:
مرغ بصورت قطعه‌بندی شده و منجمد با برند یکی از هولدرهای تولید گوشت سفید استان زنجان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۹۷۴۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر در زمینه عرضه گوشت مرغ در استان زنجان وجود دارد انحصاری است که کشتارگاه استان ایجاد کرده‌اند.

رحمان رستم‌خانی افزود: ایجاد و راه‌اندازی مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در استان زنجان می‌تواند این انحصارها را شکسته و امکان عرضه گوشت مرغ از سایر استان‌ها را در بازار مصرف استان به دنبال داشته باشد.

وی افزود: فراهم شدن زمینه عرضه گوشت مرغ از سایر استان‌های کشورمان در بازارهای استان زنجان یقیاا ایجاد رقابت و کاهش قیمت‌ها را به دنبال خواهد داشت.

رستم‌خانی گفت: مرکز بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در زنجان که اخیرا مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت سعی خواهد شد تا گوشت مرغ از خارج از استان نیز عرضه شود.

رحمان رستم‌خانی از عرضه گوشت مرغ قطعه‌بندی شده و منجمد در مرکز بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی زنجان خبر داد و بیان داشت: در گذشته لاشه کامل مرغ به صورت منجمد عرضه می‌شد و این اقدام برای نخستین بار در زنجان اتفاق می‌افتد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در عرضه لاشه کامل مرغ بصورت منجمد خانوار مجبور بود زنجیره انجماد را از بین برده، قطعه‌بندی کرده و کار بسته‌بندی و فریز را انجام دهد که در این راستا مرغ بصورت قطعه‌بندی شده و منجمد با برند یکی از هولدرهای تولید گوشت سفید استان زنجان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از این هولدرها در حال حاضر موفق به اخذ مجوزهای لازم شده و دیگری نیز در شرف اخذ مجوز است.

رستم‌خانی با اشاره به عرضه مرغ منجمد قطعه‌بندی شده و گرم توسط مجموعه «سبزدشت» در مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی زنجان بر ضرورت بازاریابی برای گوشت مرغ تولیدی در استان زنجان تاکید کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: یکی از فاکتورهای اساسی در بازاریابی گوشت مرغ تولیدی در استان زنجان تولید مرغ سایز است که اگر بتوان این موضوع را به صورت کشوری ساماندهی کرد مطمئنا بازارهایی در خارج از مرزهای کشورمان برای گوشت مرغ تولیدی استان ایجاد خواهد شد.

ارسال نظرات