یازدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سرباز شش ماهه حضرت علی اصغر (ع) در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۹۷۱۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰



خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول هیئت محوری محبان ابوجواب (ع) شهرستان بابلسر از برگزاری یازدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در بابلسر خبر داد.

محمد تیرتبار اظهار داشت: یازدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سرباز شش ماهه حضرت علی اصغر (ع) در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

وی افزود: یازدهمین یادواره شهید شش ماهه اسلام، حضرت علی اصغر (ع) با عنوان همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی جمعه 24 مهرماه امسال مصادف با دومین روز از دهه اول ماه محرم در آستان مقدس بی‌بی سر روضه (س) شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

مسئول هیئت محوری محبان حضرت ابوجواب (ع) بابلسر، با بیان اینکه این مراسم معنوی همه ساله مصادف با فرا رسیدن اولین جمعه از ماه محرم و به صورت همزمان با سراسر کشور در بابلسر برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش امسال نیز برای یازدهمین سال متوالی با همت هیئت محوری حضرت ابوجواب (ع) در بابلسر برگزار می‌شود.

تیرتبار، ساعت شروع همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در شهرستان بابلسر را ساعت 9 صبح اعلام کرد و افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به عنوان سخنران در این برنامه معنوی حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این برنامه روحبخش با اجرای شاعر، حاج محسن طالب نژاد و همنوایی گروه تواشیح الغدیر در آستان مقدس بی بی سر روضه (س) برگزار می‌شود، افزود: کربلایی محمود بذری، کربلایی حسین شعبانی و حاج سید مهدی مسلمی نیز به عنوان میهمانان این مراسم با شکوه به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

مسئول هیئت محوری محبان حضرت ابوجواب (ع) بابلسر با دعوت از مردم مازندران و بابلسر جهت شرکت در همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی، ‌خواستار حضور مادران و خواهران گرانقدر با فرزندان شیرخواره و دلبند خود در این مراسم روح بخش و معنوی شد.

وی گفت: هدایت نوزادان و فرزندان به بقاع متبرکه و مساجد جهت آشنایی و انس و الفت با سیره پاک انبیاء الهی (ص) و ائمه معصوم (ع) و خاندان پاک و مطهر ایشان به معنای سهیم شدن در پاداش اخروی برای مجاهدت در راه خدا برای حفظ و ترویج اهداف و آرمان های مقدس شهدا، جانبازان و رزمندگان گرانقدر اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی ایران به نسل های کنونی و آینده بشری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها