با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان صورت گرفت؛
آیین معارفه فرمانده بسیج کارمندان سپاه شهرستان نیمروز با حضور فرمانده و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۷۱۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش  خبرنگار خبر گزاری بسیج : سرهنگ پاسدار محمد علی میری در مراسم معارفه مسئول بسیج کارمندان سپاه  شهرستان نیمروز اظهار داشت: بیداری اسلامی امروز مبنی بر تفکرات اسلام،وبرگرفته از ارزشهای  دفاع مقدس و بسیج است.

وی افزود:  امروز دنیا به چند قطب تبدیل شده که در یک قطب آن آمریکا و ایادی استکبار و در مقابل آن ایران اسلامی قرار دارد، امروز تفکر بسیجی در سراسر گیتی رواج پیدا کرده و باید این تفکرات را به فرزندانمان انتقال دهیم.

وی بیان داشت: رسالت بسیج کارمندی نیز در این میان بسیار خطیر است چرا که باید این روشنفکری را در بین جوامع ترویج دهد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: رزمندگان اسلام در هر شرایط و هر نقطه ای که خدمت می کنند خود را در سنگر دفاع از ارشها، آرمانها و پاسداری و حراست از انقلاب می بینند.

در ادامه حجت السلام والسلمین محمد راشکی یاداور شد: اقتدار، عظمت و عزت امروز ایران اسلامی در سایه رشادت های رزمندگان اسلام و توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی در سطوح مختلف جامعه بدست آمده است.

امام جمعه نیمروز با اشاره به حاکمیت تفکر و روحیه بسیجی در جامعه تصریح کرد: روحیه و فرهنگ بسیجی عامل موثر برای ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی و همچنین تاکید بر حقوق مسلم کشور در روند مذاکرات هسته ای شده است.

در پایان دکتر عبدالعزیز میر خزیمه به عنوان فرمانده پایگاه بسیج کارمندان شهید لک سپاه شهرستان نیمروز معرفی وحکم مسئولیتی به وی زایی اعطا  شد.

ارسال نظرات