خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت بسیج پیشکسوتان حبیب بن مظاهر؛
همایش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به همت پایگاه مقاومت بسیج پیشکسوتان حبیب بن مظاهر در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۵۱۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش بزرگ گردهمائی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به همت پایگاه مقاومت بسیج پیشکسوتان حبیب بن مظاهر در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) خیابان شهیدان فاطمی برگزار شد.

در این همایش که جمع کثیری از یادگاران و رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور داشتند، حاج تقی جعفری فرمانده پایگاه حبیب بن مظاهر و از فرماندهان دوران دفاع مقدس ضمن بیان خاطراتی از دوران هشت سال جنگ تحمیلی بر حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس در پایگاه های بسیج تأکید کرد و اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس بایستی در پایگاه های بسیج حضور پیدا کنند و جوانان را با حال و هوای دوران جبهه ها آشنا کنند .

وی ضمن تأکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید جامعه ابراز کرد: جوانان امروز بایستی با تاسی از شهداء و رزمندگان دوران دفاع مقدس در جنگ نرمی که دشمنان را بر علیه ما راه انداختند فعال و موثر باشند و دشمنان را همانند دیروز که در جنگ سخت پشیمان شد از اقداماتش مأیوس و ناامید کنند.

شایان ذکر است در این همایش محمد علی مختاران محمدی فرمانده و حجت الاسلام احمد احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، امیر حسین مرادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم،احمد صادقی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قمو دیگر مسئولین استانی حضور داشتند.

گفتنی است این گردهمائی نخستین همایش پیشکسوتان پایگاه حبیب بن مظاهر حوزه شهید ابراهیمی بود که قرار است این همایش به صورت ماهیانه برگزار شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها