خبرهای داغ:
در راستای اجرای برنامه های نظام صالحین برگزار شد؛

گردهمایی تعاملی بسیج دانشجویی با حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان شاهرود

گردهمایی تعاملی بسیج دانشجویی با حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۸۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای اجرای برنامه های نظام صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه های و موسسات آموزش عالی شاهرود جلسه تعاملی بین نظام صالحین بسیج دانشجویی و حوزه علوم اسلامی دانشگاه شاهرود برگزار شد.

در این دیدار در خصوص برنامه های نظام صالحین و همکاری حوزه علوم اسلامی در این راستا با بسیج داشجویی دانشگاه های شاهرود بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام میرباقری رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاه شاهرود در این دیدار با استقبال از تعامل و همکاری با بسیج دانشجویی در ترویج و نشر معرفت و بصیرت دینی در بین دانشجویان اظهار کرد: وظیفه ما در عصر حاضر توجه به نیاز جامعه جوان و نوجوان کشور و ساختن آنها برای حفظ انقلاب اسلامی و رشد و تعالی آن در منطقه و جهان است.

وی با استقبال از تعامل و همکاری در زمینه های مختلف تربیت آموزش و شناسایی مربی و سرگروه صالحین بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع صالحین ما برای همکاری در زمینه های مختلف اعلام آمادگی کرده و در برگزاری برنامه ها مختلف آماده همکاری و تعامل هستیم.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود نیز در این جلسه با اشاره به حضور حجت الاسلام میرباقری در کسوت مربی نظام صالحین در بسیج مساجد و محلات و تجربه های ارزنده وی در این زمینه اظهار کرد: ما این جلسه را برای تعامل و استفاده از شما و مجموعه حوزه علوم اسلامی در کیفی سازی حلقه های صالحین برگزار نموده ایم و امیدواریم که با کمک و یاری شما حلقه های صالحین در دانشگاه ها پرمحتوا باشد.

علی اکبر نوری افزود: ما از شما انتظازر داریم از دانش آموختگان حوزه سرگروه و مربی به بسیج دانشجویی معرفی نمایید.

وی با تاکید بر ضرورت راه اندازی آموزش سرگروه ها و مربیان صالحین در بسیج دانشجویی گفت: ما از پتانسیل حوزه علوم اسلامی و اساتید و دانش آموختگان آن برای برگزاری دوره های منسجم و هدفدار و پرمحتوا و غنی برای سرگروه ها و مربیان صالحین نیاز داریم و همکاری شما را خواستاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها