خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش عقیدتی - سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
حجت الاسلام ادیبی گفت: معیار قبولی اعمال، " ولایت " است و عمده موفقیت سپاه در دوران انقلاب اسلامی بخاطر پیروی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۶۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، همایش اخلاقی - بصیرتی معاونت تربیت و آموزش سپاه فجر فارس با حضور حجت الاسلام ادیبی معاون تربیت و آموزش عقیدتی - سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر و جمعی از پاسداران سپاه فجر فارس در سالن همایش امام (ع) شیراز برگزار گردید.

حجت الاسلام ادیبی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، این پاسداری الزاماتی را می طلبد که بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب تعبیر به " حرکت درونی " شده است.
وی در ادامه به تشریح مبحث " حرکت درونی " پرداخت و گفت: کمک الهی مشمول جامعه ایمانی و انسانی است که همراه با ولی خدا رو به خدا حرکت نمایند، اهل توبه و استغفار باشند و در همه حال به یاد خدا باشند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی - سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: یکی از کارهای تاثیرگذار ارزشی، ترویج و توسعه تالیف کتاب های دفاع مقدس است، وی در ادامه ضمن معرفی کتاب " من زنده ام " به بخش هایی از این اثر اشاره نمود.


حجت الاسلام ادیبی در ادامه صحبت هایش حیات معنوی پاسداران را در " ولایت محوری " دانست و افزود: امتی می تواند پیشتاز باشد که پا جای پای ولی معصوم بگذارد، «جامعه ولایت محور» پویا، پیشتاز و پیشرَونده است، معیار قبولی اعمال، " ولایت " است و عمده موفقیت سپاه در دوران انقلاب اسلامی نیز بخاطر پیروی از ولایت فقیه است.


در حاشیه این مراسم لوح سپاس حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس تلاش مُجدانه فرمانده سپاه فجر فارس در اعزام کارکنان و خانواده های پاسداران به دوره های آموزشی تعالی خانواده در مشهد به سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور اهدا گردید، همچنین لوح سپاس سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به پاس همکاری در جهت راه اندازی گروه تلویزیونی سپاه فجر فارس به سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها