خبرهای داغ:
سردار غیب پرور خطاب به پیرغلامان حسینی گفت: در این دوران علاوه بر تمام مناقب حسین (ع) به دو شاخصه "دشمن شناسی" و "دشمن ستیزی" ایشان توجه داشته باشید.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۶۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، آیین اختتامیه سیزدهمین اجلاس پیرغلامان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با حضور نزدیک به 960 پیرغلام اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس، مسئولان استان، علما، مهمانان داخلی و خارجی، زائران و مجاوران ارادتمند اهل بیت (علیهم السلام) در جوار بارگاه ملکوتی حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ (علیه السلام) برگزار گردید.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس در ابتدای صحبت هایش در این مراسم ضمن اشاره به شخصیت والای حضرت ابا عبدالله (ع) که باعث تشکیل اجلاسیه شده است، گفت: وجود ابا عبدالله الحسین (ع) عصاره همه خوبی ها و ارزش های والای انسانی است، حسین (علیه السلام)  تابلویی چند وجهی است که از هر طرف به ایشان نگاه کنید تعالی و نجات است، حسین (ع) را با شجاعت، شهامت، ایثار، عبادت و شهادتش می شناسیم.

وی افزود: حسین (ع) در قله "دشمن شناسی" و "دشمن ستیزی" قرار دارد، ایشان خط را تا ابد به ما نشان داد، حسین (ع) ترجمان همه انقلاب ماست، انقلابی که در سایه سار ولایت ادامه حیات می دهد، مقتدای ما در ماه های اخیر دائما سفارش می کند که ای امت اسلام و ای اهالی انقلاب اسلامی مواظب دشمن و نفوذ دشمن باشید؛ رهبر انقلاب روز گذشته فرمودند: حسین (ع) از باب نصیحت و نهیب با ابن سعد مذاکره می کند، امیرالمونین (ع) از باب نصیحت و نهیب با زبیر مذاکره می کند، اما مذاکره‌ی امروزی به معنی معامله است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: امروز سکاندار انقلاب اسلامی که بیرق حسین بن علی (ع) را دست دارد، تذکر می دهد که مراقب باشد آمریکا می خواهد انقلاب نباشد، انقلاب که نباشد مفهمومش این است که نام حسین (ع) نباشد، بساط شهدا نباشد، دیگر نامی از آزادگی و ایستاگی در عالم نباشد، صحبت از انتظار نباشد و این ها نمی شود چون همه وجود ما متعلق به امام عصر (عج) است.

سردار غیب پرور در پایان صحبت هایش خطاب به پیرغلامان حسینی و مداحان شریف گفت: در این دوران و در دهه محرم علاوه بر تمام مناقب حسین بن علی (ع) به دو شاخصه "دشمن شناسی" و "دشمن ستیزی" ایشان توجه داشته باشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها