خبرهای داغ:
کلاس آموزش پیشگیری از حوادث وسوانح در محل ناحیه عشایر با حضور فرماندهی ناحیه و نماینده ولی فقیه در سپاه عشایر فارس و جمعی از کارکنان ناحیه برگزار شد
کد خبر: ۸۵۷۹۴۵۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
ظهرابی" مسئول اقدامات ایمنی ناحیه عشایر فارس گفت :برنامه های مختلف آموزشی وترویجی در طول هفته ایمنی در ناحیه وحوزه های تابعه انجام خواهد گرفت .که یکی از این برنامه های برگزاری کلاس های پییشگیری از سوانح به صورت تئوری وعملی می باشد.

ظهرابی درخصوص نحوه برگزاری  کلاس های آموزشی گفت:در این کلاس ها با دعوت از متخصصین  ومربیان در حوزه آتشنشانی وامداد نجات ابتدا مطالب ایمنی ونحوه پیشگیری از وقوع اتفاقات در خانه ومحل کار آموزش داده می شود وسپس به صورت عملی نیز اجرا میشوند.

 کلاس آموزش پیشگیری  در محل ناحیه عشایر با حضور فرماندهی ناحیه و نماینده ولی فقیه در سپاه عشایر فارس و جمعی از کارکنان ناحیه وبرادر  عربلو مربی آموزشی   برگزار شد.
عربلو در ابتدا، توصیه های برای انجام اقدامات ایمنی وپیشگیری از وقوع سوانح  وفواید رعایت اصول ایمنی در تمام ابعاد زندگی فردی واجتماعی وهمچنین رعایت این اصول در محل کار بیان نمودند  وسپس به معرفی انواع آتش و نحوه خاموش کردن آنها پرداختند .

  سپس در کارگاه اطفاء حریق به صورت عملی چند نوع آتش شبیه سازی وبه کمک تجهیزات خاموش کننده آتش خاموش گردیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها