خبرهای داغ:
مسئول آموزش حوزه کوثر سرخه:

مسابقه حوزه ای مفاهیم با محوریت سوره «یس» در سرخه برگزار شد

مسئول آموزش حوزه کوثر سرخه گفت: مسابقه حوزه ای مفاهیم با محوریت سوره «یس» در سطح پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۳۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰
مرضیه کبیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار داشت: مسابقه حوزه ای مفاهیم سوره یس در پایگاه زینب (س) با حضور 45 نفر از بانوان بسیجی برگزار شد.

وی با بیان اینکه برای هر چیزی قلبی است و قلب قرآن سوره ی «یس» است افزود: هر که هر روز سوره«یس» را بخواند تا شب، از جمله حفظ شدگان و روزی داده شدگان است و هر که در شب بخواند،تا روز از جمله حفظ شدگان و روزی داده شدگان است.

مسئول آموزش حوزه کوثر سرخه اضافه کرد: امام صادق(ع) فرموده اند«سوره یس را به فرزندان خودبیاموزید؛ زیرا که آن گل خوشبوی قرآن است».

کبیری با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری در مورد اهمیت قرآن بیان کرد: قرآن، كلام پروردگار مهربان است، خواندن و نگاه به آیات آن، زنگار را از دل می‌زداید و انسان با تلاوت هر آیه، پل هایی از نردبان معنویت را طی می‌كند.

وی اظهار داشت: طرح بزرگ قرآنی 1449 در سال جاری با هدف حفظ سوره مبارکه «یس» با هدف حفظ و آشنايي با مفاهيم سوره يس در پايگاه هاي مقاومت بسيج و حلقه هاي تربيتي صالحين در حال برگزاری است.

مسئول آموزش حوزه کوثر سرخه خاطرنشان کرد: مسابقه قرآنی 1449 فرصتی برای یک رقابت ملی است و اجرای آن هم سبب نشر معارف قرآنی در جامعه شده، هم سطح آگاهی و دانش قرآنی مخاطبان را افزایش داده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها