خبرهای داغ:
فرماندار همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید تمهیدات لازم برای مراسم استقبال از شهید در روز یکشنبه و مراسم تشییع شهید در روز دوشنبه را داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۰۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی تعالی شامگاه شنبه در کمیته اجرایی تشییع پیکر سردار شهید حسین همدانی به روان پاک سردار بزرگ اسلام درود فرستاد و با بیان اینکه معتقدم سردار همدانی فقط متعلق به همدان نیست، اظهار داشت: اگر به تحلیل رسانه های دنیا از روز شهادت سردار همدانی دقت کنیم متوجه می شویم که چه درّ گرانی را از دست داده ایم.

وی با بیان اینکه سردار شهید همدانی نه تنها افتخار همدان بلکه افتخار کشور اسلامی است، عنوان کرد: شهادت حق سردار همدانی بود و حق این شخصیت بزرگ نبود که در بستر از دنیا برود.

فرماندار همدان با بیان اینکه سردار همدانی به آرزوی خود رسید همانگونه که مقام معظم رهبری نیز اشاره کردند، افزود: سردار همدانی در مصاف با ابوسفیانی ها و تکفیری ها به شهادت رسید و آرزو داریم که خون این شهید برکات خود را داشته باشد و به طور حتم خواهد داشت.

تعالی با بیان اینکه هر چقدر که توان داریم باید برای برگزاری هر چه بهتر مراسم تشییع شهید بگذاریم چراکه هم اجر دنیوی و هم اجر اخروی دارد، عنوان کرد: باید مراسم شهید را باشکوه برگزار کنیم چراکه استقبال مردمی در رسانه های خارجی بازخورد خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم ارادت زیادی به شهید سردار همدانی دارند و می ترسیم که پیکر شهید روی دوش مردم حمل شود چراکه ممکن است اتفاق خاصی رخ دهد، بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید تمهیدات لازم برای مراسم استقبال از شهید در روز یکشنبه و مراسم تشییع شهید در روز دوشنبه را داشته باشند.

فرماندار همدان با بیان اینکه مسیر فردوگاه شاهراه غرب کشور است پس برای استقبال از پیکر شهید سردار همدانی نمی‌توان مسیر را بست، بیان کرد: شهرداری باید در مسیر حرکت شهید همدانی بنرهای مناسبی نصب کند.

تعالی با بیان اینکه هلال احمر و اورژانس در روز یکشنبه و هم در روز دوشنبه باید حضور داشته باشند، عنوان کرد: همچنین ۱۰ دستگاه اتوبوس برای حمل مردم به نقاط مختلف شهر پس از اتمام مراسم در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه قرائت قرآن، مداحی حاج صادق آهنگران، قرائت پیام مقام معظم رهبری، اقامه نماز ظهر و انجام مراسم تشییع از میدان امام به سمت میدان شهدا برنامه های روز دوشنبه صبح است، عنوان کرد: باید جایگاه خانواده شهید مناسب و درخور باشد.

فرماندار همدان با بیان اینکه پیام خانواده شهید باید در مراسم میدان امام قرائت شود، بیان کرد: پیکر شهید در گلزار شهدای همدان تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات