خبرهای داغ:
مسئول شورای قشر بسیج کارگری و فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر شاهرود با سه خانواده شهید دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۰۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس شئرای همفکری بسیج کارگری و فرمانده حوزه الغدیر بسیج کارگری شاهرود با خانواده شهید سیدرضا حسینی میقان،محمد غنچی و یونس دنکوب از قشر کارگری دیدار کردند.

در این دیدارها که با همسران این سه شهید بزرگوار کارگر در منازلشان انجام شد، مسئول تعاون بنیاد شهید شاهرود نیز حضور داشتند و ضمن سرکشی و دیدار با این خانواده ها مشکلات آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حسین امیرحسینی در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از مقام آنها بر نیاز به این دیدارها اشاره کرد و گفت: این دیدارها برای ما مورد نیاز است تا از راه و مسیر شهدا منحرف نشویم و خانواده های آنان را فراموش نکنیم و بدانیم امروز که ما این جایگاه را داریم به سبب رشادت و فداکاری های شهدا و خانواده های آنان است.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهرود افزود: تلاش در جهت خدمت به مردم در راستای تاکیدات شهداست و ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا در مسئولیتی که قرار داریم به مردم خدمت کنیم.

رئیس شورای همفکری قشر بسیج کارگری شاهرود با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا گفت: شهدا رفتند تا انقلاب اسلامی باقی بماند و ما باید در این مسیر حرکت و به عنوان خدمتگذاران مردم بتوانیم به وظایف خود عمل نماییم و از شما می خواهیم ما را دعا کنید.

فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر شاهرود نیز در این دیدارها با تجلیل از ایثارگری و فداکاری همسران شهدا در راه پرورش فرزندان شهدا و ادامه دهندگان راه آنان اظهار کرد: شما همسران و فرزندان شهدا الگوهایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستید.

حسن لطفی با اشاره به فعالیت های بسیج کارگری در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: همین دیدارها با شما خانواده ها و برگزاری یادواره شهدا کارگری با همکاری شرکت ها و کارخانجات و تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات خانواده با حضور مسئولین برخی از اقدامات ما در راستای خدمت رسانی به خانواده شهداست.

در این دیدارها همسران شهدا با تقدیر از حضور مسئولین بسیج کارگری برخی از مشکلات خود را در خصوص اشتغال و کار فرزندان خود بیان و مسئول اداره کار شاهرود در این زمینه قول هایی را داد تا انشالله عملی و اجرایی شود.

در ای دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهیدان سیدرضا حسینی،محمد غنچی و یونس دنکوب که از کارگران شرکت ذغالسنگ البرزشرقی شاهرود بودند اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها