برگزاری یادواره شهدا روستای گلستان بخش بسطام شاهرود

سی و دومین یادواره شهدای روستای گلستان بخش بسطام شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۳۹۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سی و دومین یادواره شهدای روستای گلستان بخش بسطام شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد جامع روستای گلستان برگزار شد

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال احمدپناهی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا برای گرامیداشت یاد و خاطره فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ترویج این فرهنگ در جامعه است که باید توجه شود.

امام جمعه موقت سمنان خاطر نشان کرد: امروز شما در سراسر منطقه می توانید فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران را مشاهده کنید و ببینید نفوذ انقلاب اسلامی در قالب فرهنگ جهادی ایثار و شهادت توانسته منطقه و حتی فضای بین الملل را تحت تاثیر خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه جنگ کفر و حق تا پایان تاریخ ادامه دارد افزود: دشمنان حق و حقیقت همیشه با این فرهنگ مبارزه و مقابله می کنند و در این راستا کوتاه نخواهند آمد و امروز نماد کامل این کفر آمریکاست که به حق شیطان بزرگ و حتی به فرموده رهبر انقلاب بدتر و بزرگ تر از آن است.

احمدپناهی با اشاره به ویژگی های شهدا گفت: شهدا اخلاصز در عمل داشته و پیرو ولایت بودند و با ایمان راسخ و استقامت در برابر کفر ایستاده و لحظه ای تردید نداشتند و بصیرت و معرفت را توامان هم داشتند.

وی با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا عنوان کرد: امروز تنها راهی که ما را به سمت قله های پیشرفت رهنمون می سازد حرکت در مسیر شهداست چرا که مسیر شهدا یعنی استقلال و استقامت و جهاد و فداکاری و مقاومت و مقابله با استکبار و کفر و الحاد و داشتن بصیرت داشتن در حرکت در مسیر ولایت و پشتیبانی و تبعیت تا پای جان از سخنان ولایت فقیه و ما باید در این مسیر ثابت قدم بمانیم.

در این مراسم حاج رضا واحدی از مداحان دوران دفاع مقدس در وصف شهدا مطالبی را بیان و خاطراتی را بیان نمود.

در حاشیه این یادواره نمایشگاهی از ادوات نظامی و ماکت سازی دوران دفاع مقدس برپا شده بود.

این یادواره به یاد شهدای منطقه گلستان شامل روستاهای چهار طاق و پرو و قلعه میرزا سلیمان به همت پایگاه های بسیج حوزه بسیج مساجد و محلات حوزه حمزه سیدالشهدا برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار