خبرهای داغ:
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان:

3 هزار و 500 طرح نیمه‌تمام ورزشی وجود دارد

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: 3 هزار و 500 طرح نیمه‌تمام ورزشی وجود دارد که بودجه 8 هزار میلیاردی وزارت ورزش پاسخگوی این طرح ها نیست.
کد خبر: ۸۵۷۹۳۹۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیررضا خادم در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: روند رو به رشد هیئت های ورزشی همدان نشان از مدیریت بالای جناب آقای افتخاری دارد، که وزارت ورزش نیز با حمایت های خود از این استان سعی دارد تا این روند در زمان مدیریت رسول منعم نیز ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: در یکی دیگر از عوامل موثر در رشد ورزش همدان، حمایت های ارزنده نمایندگان مردم همدان در مجلس از این مهم است تا جایی که این عزیزان همیشه ورزش همدان را در اولیت های کاری خود حفظ کرده اند.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش، عنوان داشت: بودجه ورزشی برای تامین هزینه های ورزشی متاسفانه کم است و همه ما باید تلاش کنیم تا با این هزینه کم ورزش کشور را به جایگاه های بالایی در سطح بین المللی ارتقا دهیم.

خادم افزود: حتی اگر این بودجه هشت برابر هم شود پاسخ این وزارت خانه بزرگ را نمی دهد و این کمبود به گونه ای است که مجموع اعتبارات وزارت ورزش با یکی از معاونت های یک وزارت خانه دیگر برابری می کند.

وی اظهارکرد: متاسفانه چون بودجه کشور به نفت و گاز وابسته است، در آینده ای نزدیک دیگر نباید از دولت توقع داشته باشیم که هزینه های ورزش کشور را تامین نماید و باید خودمان دست به کار شویم.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، راه کار برون رفت از این مشکلات را استفاده از خیرین ورزشی عنوان و گفت: همه مسئولین ورزشی باید جذب اسپانسر را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

خادم اظهار داشت: یکی دیگر از راه حل های برون رفت از این مشکل همکاری و همیاری بیش از پیش با نمایندگان مردم در مجلس و شورای شهر است، که بهره گیری از این عزیزان قطعا می تواند گشایش های اقتصادی زیادی را رغم بزند.

وی با اشاره به بدهی 40 هزار میلیاردی وزارت ورزش، ابراز کرد: 3هزار و 500 طرح نیمه‌تمام ورزشی وجود دارد که بودجه 8 هزار میلیاردی وزارت ورزش پاسخگوی این طرح ها نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات