خبرهای داغ:
پیام سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان در پی شهادت سردار همدانی:
سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان در پی به شهادت رسیدن سرلشگر شهید حاج حسین همدانی در حلب سوریه پیام تسلیتی را صادر کرد .
کد خبر: ۸۵۷۹۳۹۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان در پی به شهادت رسیدن سرلشگر شهید حاج حسین همدانی در حلب سوریه پیام تسلیتی را صادر کرد .

در این پیام آمده است:

بار دیگر شهادت به سوی مردی از مردان خدا لبخند زد و او را به جایگاه نظر به وجه الله بالا برد و دلدادگان حریم عشق با تمام وجود احساس کردند که درگاه شهادت به رویشان بسته نیست و گاه و بیگاه نخبه ای را انتخاب می کنند تا رشته کمال بین ملک و ملکوت متصل باقی بماند و این بار بر سر لوحه نام غیور مردان همیشه جاویدنام سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی می‌درخشد.

سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان عروج آسمانی سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی مدافع حرم و مستشار ارشد سپاه در سوریه و فرمانده شجاع دفاع مقدس و نماد دفاع از حرم حضرت زینب را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای (مد ظله العالی) و بیت محترم ایشان و عموم مردم ولایت مدار ایران اسلامی ودارالمومنین و دار المجاهد استان همدان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای این مجاهد خستگی ناپذیر دفاع مقدس علو درجات و صبر جمیل برای باز ماندگان مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات