خبرهای داغ:
پیام تسلیت امام جمعه، فرماندار و نماینده تویسرکان به مناسبت شهادت سردار همدانی:
در پیامی مشترک امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی شهادت سردار حسین همدانی این مدافع حرم را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۸۵۷۹۳۸۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در پی انتشار خبر شهادت سردار حسین همدانی از فرماندهان ارشد سپاه قدس در سوریه، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم تویسرکان در پیامی مشترک شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام را تسلیت گفتند.

در متن پیام آمده است:

بسمه تعالی

شهادت بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل ا... است. «مقام معظم رهبری»

بار دیگر سردار فداکاری از فرماندهان رشید 8 سال دفاع مقدس و مدافع غیور حریم ولایت و امامت از خطه دارالمجاهدین در راه مبارزه با دشمنان پلید به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

سردار شهید حاج حسین همدانی مجاهدی نستوه و خستگی ناپذیر و بزرگ‌مرد صحنه‌های غیرت و ایثار و رشادت و پایمردی نقشی بی‌بدیل در 8 سال دفاع مقدس و مبارزه با جبهه استکبار طی 37 سال مجاهدتخود لحظه‌ای آرام نداشت قطعاً شهادت و لبیک‌گویان به ندای مولا و مقتدایشان کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاست .

این شهادت افتخارآفرین در راه مبارزه با تروریسم بین‌الملل و جریان‌های تکفیری و دفاع از حریم اهل بیت(ع) را محضر مبارک آقا امام زمان(عج)، مقام معظمفرماندهی کل قوا، همرزمان و همسنگران این شهید، مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی و استان همدان و خانواده سرفراز ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده علو درجات همه شهدای عالی مقام و روح آن شهید پر افتخار را از خداوند متعال خواستاریم.

مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان، حبیب مومیوند فرماندار تویسرکان، محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظرات