خبرهای داغ:
امام جمعه و فرماندار نهاوند در پیامی مشترک:
در پي شهادت سردار حاج حسين همدانی، امام جمعه و فرماندار نهاوند با انتشار پیام مشترکی این ضایعه بزرگ را به محضر امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین جهان تبریک و تسلیت گفتند.
کد خبر: ۸۵۷۹۳۷۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در پی شهادت سردار سرلشگر حاج حسین همدانی، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه و کریم حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند پیام مشترکی صادر نمودند.

در این پیام آمده است:

بسمه‌تعالی

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاء عِندَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ

عروج سردار رشید اسلام، سرلشگر حاج حسین همدانی که عمری را صرف جهاد فی سبیل الله نمود همانند گذشته ثابت کرد که شهادت هنر مردان خداست. مدافع راستین حرم، در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری مولا و مقتدایش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همانند حبیب بن مظاهر محاسن سفیدش به خون خضاب شد و با خلعت زیبای شهادت که بزرگ‌ترین هنر مردان خداست به دیدار معبودش شتافت.

بی‌شک خون این مدافع حریم اهل‌بیت و یاور بصیر ولی امر مسلمین جهان که پس از سال‌ها مجاهدت در عرصه‌های مختلف مبارزه علیه کفر و نفاق و استکبار، خاری در چشم دشمنان اسلام، تکفیری‌ها و حامیان آنان بود ضایعه‌ای کمرشکن برای جبهه مقاومت و صدالبته پشتیبان بزرگی برای استمرار مسیر مقاومت و محو کامل رژیم صهیونیستی است.

لذا این‌جانبان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج حسین همدانی به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (ارواحنا لمقدمه الفداء) و ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از ساحت اقدس ربوبی علو درجات در جوار اهل‌بیت (س) عصمت و طهارت برای این سردار شهید خواهان است.

عباسعلی مغیثی امام‌جمعه و کریم حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات