خبرهای داغ:
استاندار همدان گفت: سردار شهید همدانی سرباز دلاور و ارزشمند نظام و انقلاب بود که از اقشار مختلف مردم همدان انتظار می‌رود به طور ویژه در مراسم فرزند انقلابی خود شرکت کنند.
کد خبر: ۸۵۷۹۳۷۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به شهادت سردار شهید حسین همدانی اظهار داشت: سردار شهید همدانی سرباز دلاور و ارزشمند نظام و انقلاب بود.

وی افزود: انتظار می‌رود جامعه ورزشی و مردم همدان در استقبال از این شهید بزرگوار که عصر فردا انجام می‌شود حضور داشته باشند.

استاندار همدان با اشاره به فوت هادی نوروزی بیان کرد: جا دارد وفات ورزشکار ارزشمند و پهلوان صفت، کاپیتان پرسپولیس هادی نوروزی را تسلیت عرض کنم.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان در مرکز و استان‌ها پرچالش است، عنوان کرد: همچنین انتظارات در این حوزه بسیار زیاد است.

نیکبخت با بیان اینکه در جامعه ورزش همه انتظارات به حقی دارند و اعتبارات ناچیز است، تصریح کرد: فاصله ما با واقعیت‌ها زیاد است.

وی با اشاره به اینکه از افتخاری تقدیر می‌کنم چراکه در ارتقای زمینه‌های مختلف ورزش خوب اقدام کرده است، اظهار داشت: استان چند برنامه اساسی در سطح آسیا و ملی داشت و افتخاری با مدیریت خوب توانست با نداری و کم‌داری آنها را به خوبی برگزار کند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در زمینه ورزش سعی کردم ناخن خشکی نکنم، افزود: همچنین در رابطه با پاس سعی می‌کنم آن را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته فولاد نزدیک به 3 میلیارد تومان به پاس کمک کرد، عنوان کرد: امیدواریم امسال جواب بگیریم و پاس را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.

نیکبخت در خطاب به سرمربی پاس همدان، گفت: مهابادی امسال باید جواب بگیریم چراکه بنده امانت‌دار مردم هستم و اگر دو بازی دیگر ببینم که پاس جواب نمی‌گیرد خودم تصمیم میگیرم و اگر مردم روزی بخواهند پاس را پس بدهند باید با شرایط قبلی آن پس بدهند.

وی با اشاره به اینکه ما سال گذشته 5 میلیارد تومان برای پاس هزینه کردیم، تصریح کرد: 8 میلیارد تومان از ابتدای ورود پاس باقی مانده که آن نیز جای سوال دارد و باید بررسی شود.

استاندار همدان با بیان اینکه برای کشتی امسال بودجه گذاشتم، اظهار داشت: 25 میلیون تومان برای کشتی گذاشته‌ام و به تمام رشته های ورزشی استان اهمیت می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تعامل بین دستگاهی در استان همدان در عرصه ورزش وجود دارد، افزود: همه باید به ورزش کمک کنیم.

نیکبخت بیان کرد: در پایان از معاون وزیر ورزش خواستند که به استان همدان برای انتخاب پایتخت جوانان جهان اسلام توجه ویژه‌ای داشته باشند چراکه همدان سرزمینی مستعد و دارای پیشینه تاریخی بلندی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با عرض تسلیت شهادت مظلومانه سردار همدانی، عنوان کرد: تلاش می‌‍ کنم با 25 سال سابقه کاری خود خدمات شایسته‌ای را با همکاری دستگاه‌های مرتبط برای استان همدان داشته باشم.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان انجام شد و حسن دائمی معروف به مرد جاده‌های ایران مدال طلای خود را به گردن افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان سابق همدان انداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات