مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: همزمان با هفتمین روز از کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری، همایش روحانیون و طلاب حوزه های علمیه استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۹۲۸۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز، با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و 2436شهید استان، گفت: نقش طلاب و روحانیون حوزه های علمیه در هشت سال دفاع مقدس از صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی است.

سرافراز، افزود: مردم استان چهارمحال و بختیاری علاوه بر سرداران و 2436شهید گلگون کفن، با تقدیم 75 شهید روحانی و طلبه، نقش بسزایی در دوران حماسه و ایثار ایفا کرده اند.

دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی استان، ادامه داد: کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری که برای نخستین بار با شکوه هرچه تمام تر همزمان با نیمه مهر و سالروز ورود پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان آغاز شده، همایش های مختلف ویژه اقشار را در برنامه داشت.

سرافراز، ادامه داد: به همین مناسبت،همایش کنگره شهدا و طلاب حوزه های علمیه استان به منظور تجدید میثاق مجدد این قشرتأثیرگذار جامعه با ولایت و آرمان های شهداء، ساعت 8:30 صبح روز سه شنبه 21مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی، تصریح کرد: در این همایش حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنرانی می کند.

ارسال نظرات