با حضور مسئولین شهرستان های شاهرود و میامی:

رقابت قرآنی ها درشهرستان شاهرود پایان یافت

در آیین اختتامیه سی وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در سالن هلال احمر با حضور مسئولین شهرستان های شاهرود و میامی قرآنی ها به رقابت خود پایان دادند.
کد خبر: ۸۵۷۹۲۳۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این مراسم مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شاهرود، فرماندار میامی، دادستان عمومی وانقلاب، مدیران دستگاه های اجرایی و آحادمردم وجامعه بزرگ قرآنی حضور داشتند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان های شاهرود و میامی ضمن بیان خیرمقدم، گزارشی از روند برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ارائه کرد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی با اشاره به شرکت 1150 نفر در مسابقات امسال خاطرنشان کرد: علی رغم رشد بسیارخوبی که در یکی دوسال اخیر داشته ایم اما شاید خیلی ها از فعالیت های قرآنی اخیرمطلع نشده باشند و این نشان دهنده ی این است که نباید درفعالیت های قرآنی به وظایف دستگاه های دولتی بسنده کرد و همه ی مردم ازجمله جامعه بزرگ قرآنی وظیفه ترویج فعالیت های قرآنی را دارند.

وی ادامه داد: از مجموع شرکت کنندگان 27 نفر دربخش خواهران و20 نفر دربخش برادران حائز رتبه های برتر شدند.

امام جمعه شاهرود نیز دراین مراسم با تقدیر و تشکر از برگزاری مطلوب مسابقات قرآن کریم این مسابقات را دارای برکات فراوانی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمودترابی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برجریان سازی فرهنگی، مذهبی مسابقات قرآن را دراین راستا ارزیابی کرد و برلزوم تقویت چنین محافلی تاکید کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم درجامعه اثرگذار باشیم باید کارهای فرهنگی را با نگاه جریان سازی انجام دهیم.

امام جمعه شاهرود برلزوم تهیه خوراک فرهنگی و قرآنی برای نوجوانان تاکیدکرد وافزود: اگر این خوراک توسط جبهه خودی تامین نشود دشمن با هدف ازبین بردن باورهای دینی وقرآنی این خلا را پرخواهدکرد.

تقدیر از نفرات برگزیده و تلاوت قاری ممتاز بین المللی واجرای تواشیح از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار