رئیس اداره اوقاف سمنان:

مسابقه مفاهیم تخصصی قرآن کریم در شهرستان سمنان برگزار شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان از برگزاری مسابقه مفاهیم تخصصی قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) سمنان خبرداد.
کد خبر: ۸۵۷۹۲۰۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفت و گو با خبرنگاران بيان داشت: منابع مسابقه مفاهیم تخصصی قرآن کریم امسال از سوره های توبه و انفال از کتاب تفسیر نمونه مرجع عالی قدر شیعه حضرت آیت الله مکارم شیرازی تعیین شد.

این مسابقه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که فرمودند: در این فضای آلوده مادیات، شایسته است در دریای بی کران مصونیت قرآن کریم شنا کرد؛ تا از پلیدی های دنیا پاک شد و این جز با انس با این کتاب آسمانی ممکن نیست.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان در ادامه افزود: این مسابقه با شرکت حدود 154نفر متسابق که 38 نفر متسابق خواهر و 121نفر متسابق برادران را تشکیل شد و در دو مکان زندان مرکزی سمنان و حرم مطهر امامزاده یحیی بن موسی کاظم(ع) برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: مسابقه مفاهیم تخصصی قرآن کریم رشته ای از رشته های سی هشتمین دوره مسابقه کریم است که مرحله شهرستانی آن در شهریور ماه امسال در حرم مطهر امامزاده یحیی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: این آزمون داری 40 سوال تستی می باشد و مجموع امتیازآن 100 می باشد که در صورت آوردن رتبه و به حد نصاب رسیدن امتیاز، متسابقین به مرحله بعدی صعود می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار