مسئول بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری از مخابره لحظه به لحظه اخبار کنگره شهدای استان در غرفه رسانه‌ و مطبوعات خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۹۱۴۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ زین العابدین سیفی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با اجرای نخستین کنگره ملی سرداران و 2436 شهید استان چهارمحال وبختیاری که با پیام مقام معظم رهبری مداظله العالی و به مناسب سالروز ورود آقا در سال 71 به استان غرفه رسانه‌ها و مطبوعات استان گشایش یافت.
وی تصریح کرد: در جهت تحقق ادای دین به شهدای عزیز استان غرفه رسانه‌ها راه‌اندازی شده است که از برنامه‌های محوری این غرفه، ساماندهی، هماهنگی بین اصحاب رسانه استان برای پوشش خبری و تحلیلی هرچه بهتر رویداد مهم فرهنگی است.
مسئول بسیج رسانه استان خاطرنشان کرد: سعی شده است آخرین کار‌های انجام شده و فعالیت‌های رسانه استان را در این غرفه در اختیار عموم بازدید کنندگان قرار دهیم.
سیفی افزود: دیگر برنامه این غرفه فراهم نمودن سیستم لازم که شامل اینترنت و رایانه برای پوشش لحظه‌ای اخبار و موضوعات مربوط به کنگره ملی شهدای استان می‌باشد.
وی بیان کرد: برنامه ریزی‌های انجام شده برای کلیه فعالیت‌های رسانه‌های استان را در بخش کمیته اطلاع رسانی انجام داده شده است که در پایان با قول و مساعدت فرماندهی محترم سپاه استان و همکاری اداره کل ارشاد اسلامی استان بتوانیم از کلیه افرادی که در این زمینه تلاش کرده اند تجلیل به عمل آوریم.
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ غرفه رسانه‌ها و مطبوعات استان در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد در حال فعالیت است و کار خود را از 14 مهر همزمان با کنگره شهدای استان آغاز کزده است و تا 22 ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات