خبرهای داغ:
امام‌جمعه گرمه: دشمن با ادامه دادن مذاکرات می‌خواهد محور مقاومت را تضعیف و این‌گونه به کشورها القا کند که ملت ایران که الگوی گروه‌های مقاومت است خودش خواستار سازش است.
کد خبر: ۸۵۷۹۱۳۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجةالاسلام تاتاری امام‌جمعه شهر گرمه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، یکی از نقشه‌های شوم دشمن را هدایت مردم به سمت جاهلیت دانست و افزود: متأسفانه امروزه این کار با عناوین جدیدی در حال انجام است.

وی تشویق برای برداشتن حجاب خانم‌ها و جلوه دادن بی‌حجابی به‌ عنوان یک ارزش و نشانه‌ای از تمدن را یکی موارد جاهلیت مدرن عنوان کرد و اظهار داشت: کشتار مردم، لباس پوشیدن‌های آنچنانی و تیپ‌های نامتعارف از دیگر نشانه‌های جاهلیت مدرن است که فرهنگ غرب به آن عناوین مدرن و جذاب داده است.

حجت‌الاسلام تاتاری یکی از ابعاد قیام امام حسین (ع) را مبارزه با فرهنگ جاهلیت برشمرد و اضافه کرد: رسالت قیام عاشورا تنها مختص دین و آیین خاصی نیست و رسالتی جهانی است زیرا مهمترین درس آن آزادگی و آزادگی است.

وی با اشاره به اینکه تنها عده قلیلی خواستار مذاکره با آمریکا هستند افزود: مردم و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)با مذاکره با آمریکا مخالفند زیرا تمام مشکلاتی که دامن‌گیر کشورهای اسلامی شده است از جانب آمریکاست و با گذشت بیش از 2 سال و نیم از آغاز مذاکرات، این نشست‌ها هیچ ثمره‌ای برای جمهوری اسلامی نداشته است.

امام جمعه گرمه هدف از مذاکرات و استمرار آن را تلاش جهت نفوذ به جمهوری اسلامی ایران و متزلزل کردن اصل نظام دانست و گفت: دشمن با ادامه دادن مذاکرات می‌خواهد محور مقاومت را تضعیف و این‌گونه به کشورها القا کند که ملت ایران که الگوی گروه‌های مقاومت است خودش خواستار سازش است.

وی تصریح کرد: حادثه منا نقشه شوم آمریکا و ایادی آنها در منطقه است و حمایت از حکام آل سعود و تقدیر از آنان نشان‌دهنده این واقعیت است.

وی هدف آمریکا از ایجاد فاجعه منا را ضربه به اسلام عنوان کرد و افزود: آمریکا قصد داشت با این اقدام خصمانه به جهانیان اینگونه القا کند که مسلمانان حتی توان مدیریت مناسک دینی خود را نیز ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها