خبرهای داغ:
حجت الاسلام زحمتکش در سفر یک روزه خود به شیروان و دیدار با بسیجیان مناطق مرزی بخش قوشخانه در روستای سرداب و بسیجیان عشایر منطقه با اشاره به حضور گسترده بسیجیان گفت: اعلام آمادگی و شور و شعور شما انسان را شرمنده می کند.
کد خبر: ۸۵۷۹۱۲۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام زحمتکش مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه در سفر یک روزه خود به شهرستان شیروان و دیدار با بسیجیان حوزه مقاومت شهید بهشتی مناطق مرزی بخش قوشخانه در روستای سرداب و بسیجیان عشایر منطقه با اشاره به حضور گسترده  بسیجیان گفت: اعلام آمادگی و شور و شعور شما انسان را شرمنده می کند. 

حسین زحمتکش با اشاره به 8 سال دفاع مقدس گفت: هر روز ما و هر وجب از خاک ما جبهه مبارزه با دشمن است و امروز کسی نمیتواند مکانی را در این سرزمین پیدا کند که دشمن در آنجا حضور نداشته باشد.

وی در ادامه به واقعه منا اشاره کرد و اظهار داشت: امسال ال خبیث سعود عید ما را تبدیل به عزا کرد و چند صد نفر از حجاج ما مظلومانه جان باختند . 

زحمتکش افزود: اگرچه حرف از بی تدبیری آل سعود است اما کاری که اتفاق افتاد نشان از بی لیاقتی آل سعود دارد.

وی گفت: آل سعود نشانی از مسلمانی نبرده و وهابیت حاکم بر عربستان جنایات و خیانت های بسیاری علیه اسلام داشته اند و حمایت های بی چون و چرای آنها از رژیم صهیونیستی سبب شده استکبار جهانی بهترین بهره را از وضع موجود داشته باشند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام گفت: آمریکا به بهانه بن لادن ،ملاعمر و طالبان افغانستان را اشغال کرد و چه بلاها بر سر مردم آن آورد و در انتها نه بن لادنی پیدا شد و نه ملاعمر و نه طالبانی ریشه کن شد.

وی با اشاره به وضعیت عراق افزود:به بهانه سلاح های کشتار جمعی عراق را نیز اشغال کردند و نه تنها چیزی نیافتند بلکه شکست خورده از آنجا خارج شدند.

زحمتکش با بیان اینکه هدف اصلی دشمن از حمله به عراق و افغانستان پیدا کردن راه نفوذ برای فروپاشی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود گفت: اگرچه به فضل الهی راه به جایی نبردند اما امروز با سیاست مسلمان علیه مسلمان بهترین بهره را از درگیریهای منطقه می برند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در رابطه با فاجعه منا گفت: همانطور که فرمانده کل قوا فرمودند برخورد ایران سخت و خشن خواهد بود .

حجت الاسلام زحمتکش گفت: عزت و عظمت انقلاب اسلامی در دنیا بی مثال است و امروزه قدرت این نظام مقدس دنیا را متحول کرده است و هدف عربستان از حمله به یمن جلوگیری از شکل گیری انقلابی چون انقلاب ما در منطقه است.

زحمتکش به توافق هسته ای و موضوع مذاکرات نیز اشاره کرد و گفت: اینکه می بینید آمریکا از توافق هسته ای حمایت می کند اینست که از این قضیه سود و منفعت می برد و مقام معظم رهبری با هوشمندی بحث نفوذ آمریکا در کشور را مطرح کردند.

وی در پایان بسیج را چشم و چراغ مملکت دانست و گفت: نقش بسیج در نگهداری و حفظ انقلاب اسلامی بیش از هرزمان دیگری است .

زحمتکش ادامه داد: بسیجیان روستایی و عشایری نقش عمده ای در تحقق اقتصادمقاومتی دارند و امروزه ایستادگی و خالی نکردن مرزها و روستاها سنگر دفاع از انقلاب را مستحکم تر کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها