خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه در جمع مردم انقلابی شهرستان شیروان گفت: وظیفه امروز مردم و جامعه رصد وقایع و یافتن حقیقت و شناخت تکلیف نسبت به انقلاب ،شهدا،اسلام و ولی فقیه زمان است.
کد خبر: ۸۵۷۹۱۲۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه در جمع مردم انقلابی ، بسیجیان ،مسئولین و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان شیروان با اشاره فاجعه منا و جان باختن جمعی از هموطنان در این حادثه تلخ گفت: وظیفه امروز مردم و جامعه رصد وقایع و یافتن حقیقت و شناخت تکلیف نسبت به انقلاب ،شهدا،اسلام و ولی فقیه زمان است.

حجت الاسلام حسین زحمتکش با بیان اینکه حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی از اهم واجبات است گفت: خداوند متعال در سوره حج 4 شاخصه نماز،زکات ،امر به معروف و نهی از منکر را برای قوام و پایداری نظام اسلامی معرفی کرده است.

وی در ادامه افزود: هرکدام از این 4 شاخصه یک جنبه فردی دارد و یک جنبه اجتماعی که جنبه اجتماعی این ویژگی ها نظام ساز است.

زحمتکش جنبه فردی نماز را تقرب بین بنده و خدا دانست و گفت: نماز انسان را از فحشا و منکرات باز می دارد.

وی با اشاره به بعد اجتماعی نماز اظهار داشت: اهمیت نماز جماعت آن هم در اول وقت و در مسجد بسیار بالاست چراکه در یک زمان واحد و در یک نقطه ده ها و میلیون ها دل به یک مرکز واحد متصل می شود و برادری و اخوت قوت می گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه با اشاره به جنبه فردی شاخصه دوم گفت: جنبه فردی زکات یعنی اعطای ما یحبوس و بخشیدن آنچه که انسان دوست دارد و در جنبه اجتماعی این شاخصه یعنی کسی که در نظام اسلامی زندگی می کند و از لحاظ مالی بی نیاز است باید نسبت به جامعه دست بخشش داشته باشد و کمک کند.

وی در ادامه افزود: به فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین معروف ما ایجاد و حفظ نظام اسلامی و حفظ آبرو و عزت آن است.

زحمتکش با اشاره فاجعه منا گفت: اگر نبود اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران ،عربستان ابدان مطهر حجاج ما را نیز همچون پیکر سایر مسلمانان دیگر کشورها یک جا دفن می کرد.

وی افزود: آل سعود عددی نیست که در مقابل نظام جمهوری اسلامی عرض اندام کند.

حجت الاسلام زحمتکش بزرگترین منکر را نیز تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کرد و گفت: همانطور که شاهد بودید مهمترین خط قرمز تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته ای این بود که نباید عزت و آبروی انقلاب اسلامی خدشه دار شود.

وی با اشاره به فتنه 88 دشمن برای براندازی نظام اسلامی آن را حاصل سال ها تلاش و نیرنگ استکبار در جبهه جنگ نرم دانست و گفت: رهبری فرمودند بزرگترین  خیانتی که در فتنه 88 درگرفت بی آبرو کردن نظام اسلامی در دنیا بود.

حجت الاسلام زحمتکش در پایان خطاب به حاضرین گفت: اگر ولایت مداری نباشد نمی توانیم انقلاب را در این برهه حساس حفظ کنیم.

وی افزود: خداباوری و خداترسی بیشتر از هر زمان دیگر باید در جامعه حاکم باشد و در کنار معنویت و بصیرت پیروی کردن از ولی فقیه شرط موفقیت ما در نظام اسلامی است
ارسال نظرات
پر بیننده ها